Hurtig tilbud på brudekjole..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. december 2010

JuelZ

Hvad er prisen for den ? synes den er enormt smuk skal nok hvis jeg er heldig giftes til sep eller okt mdr næste år og er allerede på udkig, men er nu usikker på om jeg kan være i den men sys bare den er SÅ smuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

PernilleB

TinaMajdah91Juel skriver:

Hvad er prisen for den ? synes den er enormt smuk skal nok hvis jeg er heldig giftes til sep eller okt mdr næste år og er allerede på udkig, men er nu usikker på om jeg kan være i den men sys bare den er SÅ smuk

Har sat den til 2000... altså hvis du bor i nærheden så er du velkommen til a prøve den.. ?? eller gider kører lidt..??

Anmeld

23. december 2010

JuelZ

PernilleB skriver:

Har sat den til 2000... altså hvis du bor i nærheden så er du velkommen til a prøve den.. ?? eller gider kører lidt..??

jeg bor i Dianalund :i

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

jeg bor i Dianalund :i

hvor i verden er det..?? kbh..??

Anmeld

23. december 2010

JuelZ

PernilleB skriver:

hvor i verden er det..?? kbh..??

uh det ligger i nærheden af slagelse, sorø

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

uh det ligger i nærheden af slagelse, sorø

Okay...

Hva str bruger du til hverdag..??

Anmeld

23. december 2010

JuelZ

PernilleB skriver:

Okay...

Hva str bruger du til hverdag..??

jamen udfra bogstaverne så kan jeg bruge alt fra small til Large... tror det passer med 36-38 stykker i tal

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

jamen udfra bogstaverne så kan jeg bruge alt fra small til Large... tror det passer med 36-38 stykker i tal

Det er osse den str kjolen er...

Der er anderledes mål på brudekjoler, og en 34 i brude mål er 36 i alm. mål... og kjolen er en 36 der er syet lidt ind i taljen..

Men har den "på tilbud", lige nu hvis det er...

men hvis du gider at gøre en tur ud a det, så er du velkommen til a prøve den og bestemme dig senere om det er noget..!! og tag en veninde med som dommer...

Anmeld

23. december 2010

JuelZ

PernilleB skriver:

Det er osse den str kjolen er...

Der er anderledes mål på brudekjoler, og en 34 i brude mål er 36 i alm. mål... og kjolen er en 36 der er syet lidt ind i taljen..

Men har den "på tilbud", lige nu hvis det er...

men hvis du gider at gøre en tur ud a det, så er du velkommen til a prøve den og bestemme dig senere om det er noget..!! og tag en veninde med som dommer...

meget gerne, men det kan self kun blive efter jul og nytår og evt når sneen har lagt sig.. så aftaler jeg en tid med en veninde som tager med .... hvor høj er du ? mere om jeg skal regne med at svømme lidt i den eller om det passer sådan nogen lunde med højden, udover det der slæber og lign

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

meget gerne, men det kan self kun blive efter jul og nytår og evt når sneen har lagt sig.. så aftaler jeg en tid med en veninde som tager med .... hvor høj er du ? mere om jeg skal regne med at svømme lidt i den eller om det passer sådan nogen lunde med højden, udover det der slæber og lign

jeg er 173... hvis du er lavere end det, tror jeg du kan klare det med en høj hæl på.. men altså, tror ikk du kommer til at svømme i den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.