Loa skriver:
Jeg svøbte Isabella da hun var 1-2 måneder for at få hende til at sove, og nu sover hun, igen, piv uroligt, men jeg har det lidt dårligt med at svøbe hende. Både fordi jeg egentlig mente hun var for stor (5 måneder) til det, men også fordi jeg troede/tænker at det må da være rarest for dem at have deres bevægelses frihed, eller tager jeg helt fejl der?
Sidder med præcis samme tvivl som dig.
Herhjemme svøber jeg fortsat Emma, og har gjort det stort set fra dag et af.
Men er nemlig vildt meget i tvivl om, hvorvidt det måske er ris til egen røv, og kun en dårlig vane. For på et tidspunkt skal hun vel "lære" ikke at svøbes ind, og ja man skulle jo tro de havde det bedst med at kunne bevæge sig frit.
Men hver gang jeg lige skal prøve, og ikke svøber hende... ja så kan hun enten slet ikke falde til ro, og ellers vågner efter et kvarter og bakser rundt.
Men så snart hun svøbes ind, så falder hun til ro og sover lige så trygt og godt 
Tænker jo også, at det er fint nok her til vinter, hvor det måsker er meget dejligt at blive puttet lidt. Men til sommer, så kan jeg jo ikke svøbe hende, da hun jo så vil kamsvede. Svøber hende pt. i et meget tyndt tæppe (også dynen henover), da hun drypper af sved efter 2 min hvis jeg svøber hende i dynen.
Anmeld