Drikker af badevandet - SLURP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.530 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. september 2008

Tynen

Er der andre børn der drikker af badevandet?

Stella sluprer det simpelthen i sig med velbehag - YWW +o(
Hun slutter endda af med AHHHH efter hver tår hun får tilsniget sig af numsevandet.
Hvis hun ikke bæller af legetøjet, kan hun finde på at suge det ud af vaskekluden.

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ved det.
Troede jeg havde fjernet alt det legetøj med "hulrum" til evt. opbevarelse af vand, men så fandt hun ud af at Little Peolple har et lille hul i nummeren hun kan opfange vand i :S
Det er herefter gået op for mig at vi faktisk slet ikke har noget fladt legetøj (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

ka li ja

jaja det gør de også her hjemme begge to!!! hele tiden... jeg syntes også bare det er for klamt.. men sådan er det jo bare!!

Anmeld

3. september 2008

Tynen

Ja, det er vildt klamt, men nok meget normalt.

Havde måske bare en teori om det var derfor hun havde tynd mave i så lang tid?!
Ej, ved det ikke - Synes også bare det er træls at jeg skal sidde og sige nej til hende 100 gange mens hun er i bad.

Anmeld

3. september 2008

bette

jeps kender det alt for godt.. +o(

heidi som bor tæt på en celeb

Anmeld

3. september 2008

bette

Tynen skriver:

Ja, det er vildt klamt, men nok meget normalt.

Havde måske bare en teori om det var derfor hun havde tynd mave i så lang tid?!
Ej, ved det ikke - Synes også bare det er træls at jeg skal sidde og sige nej til hende 100 gange mens hun er i bad.

jeg siger nej hele dagen lang.. tror faktisk ik jeg siger ret meget andet(?)
nej det må du ikke.. og nej det må du heller ik.. og nej det må du stadig ikke

Anmeld

3. september 2008

linemus

Ja, det har jeg også altid kæmpet med, og Sebastian er da ved at forstå det nu. Nu gør han det kun, når jeg ikke kigger ;) Så tror ikke, der er så meget at gøre ved det, andet end at sige nej osv. Jeg giver dem nogengange en tår koldt vand i stedet, så de måske kan lære forskellen. Mmm til koldt vand, adr til badevand :)

Anmeld

4. september 2008

Loggidut

jow jow da...det klamme badevand smager jo bedst...så hvorfor ikke drikke det? LOL det er bare så klamt +o( for hvem ved om børnene ikke lige to min forinden har tisset i vandet...;)

Anmeld

4. september 2008

Tynen

Loggidut skriver:
for hvem ved om børnene ikke lige to min forinden har tisset i vandet...;)

Nums :D

Men om ikke andet så bliver de sikkert hærdet til en tur i svømmehallen, hvor man i barnestadiet tit kan komme til at sluge vand ved en fejl +o(

Anmeld

4. september 2008

Helle30

Sofie sidder og suger vand ud af den skumklud, vi har taget med til karret for at vaske ´hende med. Nogle gange får hun drukket så meget, at hun bøvser af det - hvorefter hun griner.
Nu er det med baderiet blevet til hendes og farens hyggestund sammen, så jeg bider mig hver gang i tunge og hænder for ikke at blande mig.
Selvfølgelig anser jeg hendes badevandsintag for at være noget griseri, men helt ærligt: Der er ikke andet end babyolie og hendes eget "snavs" i vandet, og vi kan jo heller ikke styre, at hun sutter på sine fingre i løbet af dagen - de kan heller ikke være sterile hele tiden.
I øvrigt har jeg lige set nogle billeder, min kollega har taget i Manilla/Filipinerne. Der bader mennesker i alle aldre i de samme floder som de smider deres affald i. Vandet er brunt af det affald, som flyder rundt blandt de badende.
I det perspektiv tror jeg, jeg vil lade Sofie drikke badevand, til hun vokser fra det.

- Helle - træææææt

Anmeld

4. september 2008

Lulle25

Ja Mathilde suger også helt vildt i servietterne og af hendes legetøj når hun er i bad+o( Og ja som Stella også med ahh bagefter, så jo det må jo være en lillepige delikatesse;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.