Hej Piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Mullebergen

Første gang: 18 kg. Tabte de 14 på ca. 7 måneder (ved ikke at gøre noget som helst ) men da jeg så stoppede med at amme da Hjalte, tog jeg 7 kg på som bare sad FAST uanset hvad jeg gjorde.

Med Kamille har jeg taget 10 kg på (+ de 11 kg fra den første graviditet) og har kun tabt ca. 4 kg på 3 måneder.

Jeg skal bare i gang med at træne og gøre noget ved det her efter nytår (kliche, I know ) og vil gerne tage ca. 15 kg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

oerbaek

1 gang tog jeg 5 kg på og de var tabt samme dag han var født

2 gang tog jeg 8 kg på og havde tabt 9 kg om aftenen da han var født ved middagstid

denne gang er jeg 27+4 og har taget 3-4 kg på indtil videre

Anmeld

20. december 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Jeg tog 5,7 kg på under graviditeten, og til 8 ugers undersøgelse sagde den mindre end  min start vægt

Så det var nemt

Anmeld

20. december 2010

zakariasen19

Det var nogle små kg i snakker om men hvor må det være dejligt for jer Mine de sidste 5 må gerne forsvinde meget snart

Anmeld

20. december 2010

sara4

jeg tog 25 kg på. gætter at de 5 var vand i min top belastede krop sidst i graviditeten. kiloene raslede hurtigt af de første tre mdr uden jeg gjorde andet end at amme og gå lange dejlige ture med barnevognen og nu et halvt år efter mgl jeg at smide de sidste fem kg. Jeg kan mærke, at de skal motioneres væk og jeg glæder mig rigtig meget til, at komme igang med mine heste her til foråret- så ved jeg det kommer helt af sig selv. mit råd er, at man ikke skal gå og stresse over vægt øgning så længe man spiser nogenlunde fornuftigt og forskellige som vi kvinder jo er så er det osse forskelligt hvor meget vi tager på og hvor let/svært vi har det med at tabe os igen. Hvis helbredet ellers er fint så nyd graviditet, fødsel og tiden efter 

Anmeld

20. december 2010

lucas<3

zakariasen19 skriver:

Hej piger..

Hvor meget tog i på under jeres gravitet? og hvor meget har i tabt igen og på hvor lang tid..? Og hvor meget gør i for det..

Håber på svar..

Jeanette.

hej..

jeg tog 12,7 kg på min gravitit og tabte næsten 8 på fødslen nu mangler jeg 1,5 kg for og være på min normalvægt. og det er næsten 4½  månede siden jeg fødte. jeg begyndte til fodbold 1½ månede efter jeg kom hjem..(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.