Hej Piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. december 2010

zakariasen19

Hej piger..

Hvor meget tog i på under jeres gravitet? og hvor meget har i tabt igen og på hvor lang tid..? Og hvor meget gør i for det..

Håber på svar..

Jeanette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

LR85

hej.

Jeg tog ca 14 kg på, tabte de første 10 kg i løbet a de første par uger, og de sidste 4 er tabt løbende. Er 1 kg under start-graviditets vægten.

Har ikke gjort noget synderligt andet end a amme, som jeg tror gjorde lidt a de mange kg i starten.

Anmeld

19. december 2010

LRJ

Tog 38 kg på har tabt de 22 af dem indtil videre, men er ikk helt gået i gang med træningen endnu

Anmeld

19. december 2010

Aves..

zakariasen19 skriver:

Hej piger..

Hvor meget tog i på under jeres gravitet? og hvor meget har i tabt igen og på hvor lang tid..? Og hvor meget gør i for det..

Håber på svar..

Jeanette.

Da mine børn børn var et halvt år da stod jeg med en overvægt på 30 kg....jeg har i mine tre graviditeter taget mellem 16 og 25 kg på. Men to af gangene var jeg overvægtig, men altså, jeg har tabt mig omkring 30 kg efter de to sidste og det har taget mig et halvt år og jeg har været meget stædig, derfor gik det stærkt og uden motion.

Anmeld

19. december 2010

LinLin

Første gang 11 kg - var tabt efter 4 mdr (ammebarn!)

Anden gang tog jeg 15 kg på - mangler stadig 5,5 kg her tre mdr efter (flaskebarn). Går i gang med at løbe efter nytår - det er ikke realistisk her op til jul

Anmeld

20. december 2010

zakariasen19

Okay Mange tak for svarene.. JEg fik en søn her den 3 okt, og tog 25,3 kg på, og i dag mangler jeg 5 kg, han er dog flaske barn og har vært det siden fødslen.. syns de sidste 5 sidder godt fast.. jeg har trænet lidt over en månede nu men det kommer vel nok af..

knuss

Anmeld

20. december 2010

B&J

tog 9kg på og de var væk da jeg fødte....

Anmeld

20. december 2010

Benjamins'mor

Har tager 15 kg på men har ikke født inu.

Anmeld

20. december 2010

FruHolm <3

Vægten sagde +24 kg i sidste uge, har ikke født endnu

Anmeld

20. december 2010

zakariasen19

Glæd jer piger, det er virkelig det skønneste i verden at blive mor <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.