host host sprut..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. september 2008

Tikki

...nogen, der har et vidundermiddel mod vild hoste??
Martin har hostet i 4 uger nu...og nu er både Iza og jeg begyndt at hoste voldsomt - især om natten. Var lige til lægen med Iza for at være sikker på, det ikke var lungebetændelse og fik selvfølgelig den gamle sang om, at det er en virus og at den er langvarig og smitter ad h..... til......og at vi intet kan gøre end at vente på det går væk. Men Iza hoster og hoster, så hun sover dårligt om natten og er så træt om dagen, fordi hun hoster, hver gang hun ligger ned for at sove. Har hævet sengen i hovedenden helt vildt, men det hjælper ikke (stod der ellers på en eller anden hjemmeside :@:D)...Kamillethe kan jeg ikke få i hende.

Der må sgu da være et eller andet, man kan gøre end at vente måneder på at det stopper, som Martin her er ude i....1 måned har han hostet...det holder hverken Iza eller jeg til. Min mave er så øm så øm :-o og er sikker på lillebebsen er ret træt af det hopperi, når jeg hoster ;)

Der må sidde en hosteekspert derude.....:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

heaven

hrum..... ingen hjælp herfra desværre, men jeg kobler mig lige på tråden... er i NØJAGTIG samme båd - har ikke sovet i 3 uger og Lasse er vågen i omkring 2 timer hver nat, foruden en masse "jeg mangler min sut"-afbrydelser.....:'( Har også lige været ved læge med ham i dag, og jeg fik også at vide at det bare var at vente, SUUUK... Jannie

Anmeld

3. september 2008

Loggidut

heller ikke her...jo god udluftning, og skiftning af sengetøj...

det er sgu træls, god bedring med jer!(L)

Anmeld

3. september 2008

ka li ja

et bette glas gammeldansk er en go godnat og sov hurtigere - drik. jeg plejer i hvert fald at kunne falde i søvn uden at hoste, mere eller mindre.

Anmeld

3. september 2008

heaven

ka li ja skriver:

et bette glas gammeldansk er en go godnat og sov hurtigere - drik. jeg plejer i hvert fald at kunne falde i søvn uden at hoste, mere eller mindre.

jamen, det vil jeg så give Lasse8(8(

Anmeld

3. september 2008

ka li ja

heaven skriver:

ka li ja skriver:

altså hvis den stakkels lille dreng lå og hostede så meget at han næsten brækkede sig. så havde jeg givet ham en spiseske af det!

Anmeld

3. september 2008

heaven

ka li ja skriver:

heaven skriver:

ka li ja skriver:

altså hvis den stakkels lille dreng lå og hostede så meget at han næsten brækkede sig. så havde jeg givet ham en spiseske af det!

seriøst????

Ajjj, det kan man da ikk????? det tør jeg da ikke, kan han tåle det..... altså, jeg er godt nok nærmest desperat for at få en nats søvn igen, meeen....????

Jannie - i tvivl om du driller:P

Anmeld

3. september 2008

Tikki

Gammeldansk?? eiiii føj +o(...og er heller ikke sikker på hverken Iza eller lillebebsen i min mave vil have godt af det 8D Det er nok noget af det klammeste man kan drikke...så hellere toiletvand 8D8D

Anmeld

3. september 2008

heaven

Jeanette skriver:

Gammeldansk?? eiiii føj +o(...og er heller ikke sikker på hverken Iza eller lillebebsen i min mave vil have godt af det 8D Det er nok noget af det klammeste man kan drikke...så hellere toiletvand 8D8D

8D8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.