Hvad ser i?? 1 eller 2 streger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Anonym trådstarter

Tak søde piger

Det er en rigtig skøn fornemmelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Sophia'smor

Stort tillykke

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

LeaSchmidt skriver:

Stort tillykke

Taaaak

Anmeld

28. december 2010

DLM

bestemt 2 streger tillykke

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

DLM skriver:

bestemt 2 streger tillykke

Taaak

Anmeld

28. december 2010

camillahej

Hej søde. Jeg kunne se du idag efter 29 dage over tid endelig har fået den berømte nummer to streg, det lettede en  smugle på mine bekymringer omkring hvorfor mine test hele tiden er konstant negative. jeg er 19 dage over tid idag og har alle symptomer på at være gravid, pisse rart endelig en der er i samme situation på mig.. fortæl hvordan dit er gået her de 29 dage vil så gerne høre det fra en der har været det her igennem, jeg skal godt nok have svar på blodprøverne imorgen da lægen sys det var mystisk hvis jeg ikke er gravid for hvis jeg er det er jeg jo 6+3 idag hmm .. HJÆLP!

& stort tillykke. håber lægens viser det samme..

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

camillahej skriver:

Hej søde. Jeg kunne se du idag efter 29 dage over tid endelig har fået den berømte nummer to streg, det lettede en  smugle på mine bekymringer omkring hvorfor mine test hele tiden er konstant negative. jeg er 19 dage over tid idag og har alle symptomer på at være gravid, pisse rart endelig en der er i samme situation på mig.. fortæl hvordan dit er gået her de 29 dage vil så gerne høre det fra en der har været det her igennem, jeg skal godt nok have svar på blodprøverne imorgen da lægen sys det var mystisk hvis jeg ikke er gravid for hvis jeg er det er jeg jo 6+3 idag hmm .. HJÆLP!

& stort tillykke. håber lægens viser det samme..

Jeg tog en del negative teste, inden den første positive test kom den 19-12  Så der kan  godt være noget selvom man tester negativ :-)

Jeg fik taget HCG blodprøve + urintest hos lægen d. 20-12, og begge dele var postive

Anmeld

28. december 2010

KarinaBF

Stort Tillykke med de lykkelige omstændigheder

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

KarinaBF skriver:

Stort Tillykke med de lykkelige omstændigheder

Taaak

Anmeld

28. december 2010

Oxydation

Tillykke  !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.