Hvad ser i?? 1 eller 2 streger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Missi

Anonym skriver:

Ja, det er den bedste julegave EVER!

Kan stadig ikke helt fatte det  

Andre der havde det på samme måde??

Jeg kunne slet ikke fatte det da jeg testede positiv...

Da jeg sad på wcet der hjemme var huset fyldt med gæster og børn. dagen efter tog jeg til lægen og fik et KLART " ja du er gravid" blev nød til at sætte mig ned igen, tror jeg sad og stenede ud i luften i 5 min GG min graviditet var slet ikke planlagt så nok derfor jeg reagerede sån hehe

Tillykke med de to streger hvornår skal du til læge i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Anonym trådstarter

Missi skriver:

Jeg kunne slet ikke fatte det da jeg testede positiv...

Da jeg sad på wcet der hjemme var huset fyldt med gæster og børn. dagen efter tog jeg til lægen og fik et KLART " ja du er gravid" blev nød til at sætte mig ned igen, tror jeg sad og stenede ud i luften i 5 min GG min graviditet var slet ikke planlagt så nok derfor jeg reagerede sån hehe

Tillykke med de to streger hvornår skal du til læge i dag?

Hehe, man bliver helt mundlam når det er!

Jeg har testet negativ 3 gange hjemme + 1 gang hos lægen, men min mens blev ved med at blive væk, så i sidste uge bestilte jeg tid til tjek hos lægen idag, og så igår tænkte jeg, at jeg lige ville teste for sjov, men regnede egentlig med at den var negativ igen, så øjnene blev noget store, da der efter et minuts tid kom 2 streger frem!!

Jeg skal til læge ved 14-tiden, så håber at de kan bekræfte det, og at det ikke er en falsk positiv...

Anmeld

20. december 2010

Missi

Anonym skriver:

Hehe, man bliver helt mundlam når det er!

Jeg har testet negativ 3 gange hjemme + 1 gang hos lægen, men min mens blev ved med at blive væk, så i sidste uge bestilte jeg tid til tjek hos lægen idag, og så igår tænkte jeg, at jeg lige ville teste for sjov, men regnede egentlig med at den var negativ igen, så øjnene blev noget store, da der efter et minuts tid kom 2 streger frem!!

Jeg skal til læge ved 14-tiden, så håber at de kan bekræfte det, og at det ikke er en falsk positiv...

Du kan saktens være en af dem som sent danner det homon som bruges til at teste positiv, så tror ikke det er en flask positiv kom stregen inden for 3-5 min?

Om ikke andet hvis den er negativ ved lægen, så bestil en blodprøve, den taler hvertfald sandt

kram

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Missi skriver:

Du kan saktens være en af dem som sent danner det homon som bruges til at teste positiv, så tror ikke det er en flask positiv kom stregen inden for 3-5 min?

Om ikke andet hvis den er negativ ved lægen, så bestil en blodprøve, den taler hvertfald sandt

kram

Kontrolstregen kom med det samme, og teststregen kom efter et minuts tid

Anmeld

20. december 2010

Missi

Anonym skriver:

Kontrolstregen kom med det samme, og teststregen kom efter et minuts tid

Jamen så er du jo gravid

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Sikke en julegave at få

Rigtig god jul til dig

Anmeld

20. december 2010

Benjamins'mor

Jeg kan sagtens se to streger.

Anmeld

20. december 2010

>>Carina<<

Anonym skriver:

Hej Piger

Vil gerne lige høre jeres mening:

Ser i 1 eller 2 streger på denne test??

Jeg er gået 29 dage over tid m.h.t. menstruation, men har indtil idag kun testet negativ. Jeg synes selv det ser ud som om der er 2 streger, men vil gerne lige høre hvad i synes

God Jul til jer alle

Den er god nok tillykke med en fantastisk julegave

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Carina1984 skriver:

Den er god nok tillykke med en fantastisk julegave

Taaaak

Anmeld

20. december 2010

Orkide86

Anonym skriver:

Hej Piger

Vil gerne lige høre jeres mening:

Ser i 1 eller 2 streger på denne test??

Jeg er gået 29 dage over tid m.h.t. menstruation, men har indtil idag kun testet negativ. Jeg synes selv det ser ud som om der er 2 streger, men vil gerne lige høre hvad i synes

God Jul til jer alle

Helt klart 2 streger Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.