Kan I se stregen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Trine89

Jeg kan sagtens se 2 streger.. 

Tillykke med det 

Trine - 5+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Termitbanan

komodo skriver:

Jeg kan sagtens se den, hvor langt skulle du være henne??

Åh! Jamen, det ANER jeg ikke! Jeg smed præventionen (kobberspiral) d. 27/10, så alt der imellem og til nu, I guess....

Anmeld

20. december 2010

Hyacinth

Den er helt sikkert positiv

Og selvom andre folk siger, at den måske kan være "falsk positiv" er dette et YDERST SJÆLDENT fænomen, da der SKAL produceres HCG hormon for at stregen dukkker op HVIS der skal være "fejl" på skal det være fordi, man fx er på noget bestemt medicin der laver rod i hormonerne eller hvis man tester for tidligt og der derfor er tale om en "biokemisk graviditet". Sandsynligheden for en falsk positiv er nærmest ikke-eksisterende.

Krydser for, at den er der

Er du gået over tid eller hvad fik dig til at teste?

Anmeld

20. december 2010

mortilfreja

Termitbanan skriver:

Hej!

Min kæreste og jeg er rimeligt grønne ud i streg-kigning. Men... Kan I ikke godt se stregen til venstre?? Jeg tænker at den MÅSKE ikke er så tydelig, fordi jeg ikke ramte med ret meget tis (haha, njaaa...), men - hvornår skal jeg teste igen? I morgen?

Kh Termitbanan + kæreste

Hvordan så testen ud her til morgen??

Er virkelig spændt

Anmeld

20. december 2010

A.

svag med den er der!!! tillykke

Anmeld

20. december 2010

piadas

Jeg tør godt sige tillykke!

Anmeld

21. december 2010

Termitbanan

Hyacinth skriver:

Den er helt sikkert positiv

Og selvom andre folk siger, at den måske kan være "falsk positiv" er dette et YDERST SJÆLDENT fænomen, da der SKAL produceres HCG hormon for at stregen dukkker op HVIS der skal være "fejl" på skal det være fordi, man fx er på noget bestemt medicin der laver rod i hormonerne eller hvis man tester for tidligt og der derfor er tale om en "biokemisk graviditet". Sandsynligheden for en falsk positiv er nærmest ikke-eksisterende.

Krydser for, at den er der

Er du gået over tid eller hvad fik dig til at teste?

Hej

Åh, tak for dine ord. Nu er jeg faktisk også begyndt at tro på at det faktisk passer efter test nr. 2's lidt tydeligere streg (bilder jeg mig ind) og lægens ord..

Men jeg må være helt ny-gravid, tror jeg. Men, ja, testede faktisk fordi (det her kommer til at lyde mærkeligt, tror jeg) min kæreste syntes at min bryster var "vilde".. Jeg ku' hverken se eller mærke forskel, men han syntes at de var hårdere og mere spændte. Jeg aner ikke om de var det, men det var hans tur til at bestemme, hvornår jeg måtte ta' en test igen, og så.. Ja, så var den der Men helt ærligt, så ved jeg ikke om brysterne kan være spændte så tidligt i graviditeten.. Havde min sidste menstruation i slutningen af november..

Anmeld

21. december 2010

Termitbanan

mortilfreja skriver:

Hvordan så testen ud her til morgen??

Er virkelig spændt

Jeg bilder mig IND at den var mere tydelig i går morges, da vi testede igen Vi har aftalt at snuppe en test igen om en uge, men jeg tror sgu den er hjemme.... Jeg føler mig MEGET vild og heldig!!

Anmeld

21. december 2010

Muhmi

Termitbanan skriver:

Hej

Åh, tak for dine ord. Nu er jeg faktisk også begyndt at tro på at det faktisk passer efter test nr. 2's lidt tydeligere streg (bilder jeg mig ind) og lægens ord..

Men jeg må være helt ny-gravid, tror jeg. Men, ja, testede faktisk fordi (det her kommer til at lyde mærkeligt, tror jeg) min kæreste syntes at min bryster var "vilde".. Jeg ku' hverken se eller mærke forskel, men han syntes at de var hårdere og mere spændte. Jeg aner ikke om de var det, men det var hans tur til at bestemme, hvornår jeg måtte ta' en test igen, og så.. Ja, så var den der Men helt ærligt, så ved jeg ikke om brysterne kan være spændte så tidligt i graviditeten.. Havde min sidste menstruation i slutningen af november..

Mine bryster var meget spændte allerede i starten... Var også svimmel og havde kvalme meget tidligt... Så det kan sagtens lade sig gøre...

Men sikke dog en dejlig julegave at få sig... Tillykke

Anmeld

21. december 2010

Lilac

Tillykke 

Du er gravid - en streg er en streg 

Jeg er gravid med nummer to, og da jeg testede første gang så den sådan der ud, testede dagen efter og der var stregen helt tydelig. Stregen ville kun vise sig hvis du har graviditetshormon i kroppen, og det er om den er tydelig eller utydelig 

KÆMPE TILLYKKE 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.