Hyacinth skriver:
Den er helt sikkert positiv 
Og selvom andre folk siger, at den måske kan være "falsk positiv" er dette et YDERST SJÆLDENT fænomen, da der SKAL produceres HCG hormon for at stregen dukkker op
HVIS der skal være "fejl" på skal det være fordi, man fx er på noget bestemt medicin der laver rod i hormonerne eller hvis man tester for tidligt og der derfor er tale om en "biokemisk graviditet". Sandsynligheden for en falsk positiv er nærmest ikke-eksisterende.
Krydser for, at den er der 
Er du gået over tid eller hvad fik dig til at teste? 
Hej 
Åh, tak for dine ord. Nu er jeg faktisk også begyndt at tro på at det faktisk passer efter test nr. 2's lidt tydeligere streg (bilder jeg mig ind) og lægens ord..
Men jeg må være helt ny-gravid, tror jeg. Men, ja, testede faktisk fordi (det her kommer til at lyde mærkeligt, tror jeg) min kæreste syntes at min bryster var "vilde".. Jeg ku' hverken se eller mærke forskel, men han syntes at de var hårdere og mere spændte. Jeg aner ikke om de var det, men det var hans tur til at bestemme, hvornår jeg måtte ta' en test igen, og så.. Ja, så var den der
Men helt ærligt, så ved jeg ikke om brysterne kan være spændte så tidligt i graviditeten.. Havde min sidste menstruation i slutningen af november..
Anmeld