Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan sagtens se den, hvor langt skulle du være henne??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tløk.. den er da fint positiv..
/livsmor 13+0
Hurraaa jeg kan se den... Jeg ville nu alligevel lige imorgen tidlig tisse i et bæger (morgenurin ) og så stikke den ned i og så se om der ikke kommer en gylden streg... Krydser fingre for den er der...
Majbritt
Der er helt sikkert en streg, jubii du er gravid
AAAAAAARGHHHHHH!!! ER DET RIGTIGT??????
Vi tester igen i morgen i en kop - så må vi se om den er lige så overbevisende. HVOR ER DET VILDT!!!
(tak til alle tillykke'erne.. jeg får den vildeste hjertebanken)
kh Termitbanan
Jeg kan godt se to streger Vil ikke tage glæden fra dig, men jeg har dårlig erfaring med Valmed-tests, de har det med at lave de dér falske svagt positve Foreslår, at du prøver igen imorgen, og så tis i et plastickrus, så du er sikker på, at samle nok tis Den må bare ikke være i for længe, for så duer testen ikke.
for den er god nok!!
Jeg vil da sige at jeg godt kan se to streger, sådanne så min test også ud da jeg ventede min første og det var samme slags test som der er vist på billedet, Så jeg tør godt sige tillykke Og glædelig jul
Tør også godt sige TILLYKKE
Sådan så mine test også ud - tod en 5 dage i træk og alle så sådan ud - Og han er idag 14 måneder
God jul
Sådan så de første 2 test's også ud hos mig....
Er idag 16+4...
Så et stort tillykke herfra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128