Ideer til 1 års fødselsdagskage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. december 2010

DkzMariia

Hej piger.

Min skønne søn Viktor bliver 1 år d. 5 januar . Det fejre vi med hele familien lørdag d. 8 januar. Vi bliver 34 hvis alle kommer - 10 børn, 24 voksne!

Lagkagen skal self. være en fondant kage - og har besluttet mig for det skal være én stor kage, ca. ½ bradepande størrelse. Ellers var alternativet at lave 3-4 almindelige runde lagkage størrelser, og det kræver bare endnu mere tid.

Fyldet bliver klassikeren tobleronecreme og bærmousse. (Tror det bliver jordbær, den smager altså lige en tand bedre synes jeg)

Nå .. Men det tråden handler om, er at jeg mangler inspiration til hvordan jeg kan pynte den? Har i billeder af 1 års kager i har lavet, børnefødseldagskager generalt, eller en anden "børnevenlig" kage - eller bare en idé til hvad jeg kan lave!? Er total ide-forladt pt., og vil gerne have det planlagt - ja jeg skal have alt planlagt til punkt og prikke når jeg er gravid .

Kom frisk med ideer piger - tak!

- Btw, så magter jeg ikke kigge 29 sider igennem i billedtråden igen. Har kigget den en gang, og synes ikke lige jeg ku samle mig om det, da der er kommentare ind i mellem - den er lidt forvirrende synes jeg .. Hihi.

Kram fra mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Anasmor

er der noget bestemt din lille nus godt kan lide ?? Bamse og Kyling, Barbapapa eller ????

Anmeld

18. december 2010

DkzMariia

Hm. Han kan godt li' at lege med biler. Men er bare ikke så god til at modelere

Anmeld

18. december 2010

Anasmor

Hvad så med at investere i en bil form .. og stille bilen på en firkantet kage med græs og vejbane

Anmeld

19. december 2010

DkzMariia

Uh! God idé! Du mener de der 3D- bil forme ikk?

Anmeld

19. december 2010

Anasmor

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.