Min dygtige dreng :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. september 2008

Anja

Blev så stolt over Elias her i eftermiddag at jeg lige må fortælle det til nogen :)

Vi har en del duplo togbane med nogle forskellige tog til. De fleste er nogen man selv skal skubbe og så er der et der er elektrisk - altså kører selv, når man trykker på en knap på det.

Elias sad så i køkkenet med et af togene som man selv skal skubbe. Han sad længe med det og man kunne se, at han undrede sig over, hvorfor det ikke kørte videre, når han skubbede til det og trykkede oven på det. Så sagde jeg til ham, at det andet tog lå inde på hans værelse og at han kunne hente det - OG det gjorde han så !!? Synes det var lidt vildt, at han faktisk forstod hele beskeden ! Han kravlede direkte ind på sit værelse, fandt toget og kravlede ud i køkkenet med det, satte det på gulvet, trykkede på knappen så det kørte selv - og så meget stolt ud (L)

De bliver pludseligt så store, de små pus ! :-o:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

bette

hold da op.. det kræverr jo faktisk en del at tænke alt det og forstå hvad du siger..

åhh glæder mig til mikkel begynder at snakke

Anmeld

3. september 2008

Loggidut

ja det er altså vildt...det var det jeg skrev om den anden dag...Tif finder også lystigt ting nu...

og hun kopiere alt har jeg lige opdaget, hun sad med en flaske mælk, som hun skulle til at i gang med, og så væltede hun den, de dråber mælk som så røg ud, tørrede jeg lige op med fingrene, og af i bukserne med det (pisse hamrende dårlig mani-ved det godt) og hvad gør pigebarnet...dutter oven på hendes flaske og tørre af i mine bukser...dumme tøs, jeg forsøgte så at finde en klud og vise hende at man normalt ville bruge sådan en, men niks, jeg kunne vise hende alt det jeg ville, hun fortsatte med at dutte oven på flasken og tørre i mine bukser...kunne hun så bare nøjes med at tørre af i hendes egne...

den her tid er altså mega sjov, og alt det nye der sker, man fatter det slet ikke.

så vær du stolt over han forstod din besked, det er kun begyndelsen på en lang rejse!(L)

Anmeld

3. september 2008

Marco2

Ja, det er da lidt vildt. Store knajt!

AG

Anmeld

3. september 2008

linemus

Hvor er det flot! Man bliver overrasket hele tiden, synes jeg - det går lynhurtigt nu.

Anmeld

3. september 2008

Kaufie

Vildt nok - det er så sjovt at se dem kopiere hvad vi gør.

William elsker at have sko på - og forsøger i hærdigt (og længe) selv at få dem på. Cykelhjelmen kan han også selv hente og tage på - dog ofte omvendt (L)

Anmeld

3. september 2008

ivfmarie

Vildt nok! Græd du ikke en stolt tåre? Jeg var flækket af stolthed!!

Marie - lettere misundelig

Anmeld

3. september 2008

Lulle25

Ej hvor er han sej ;) De er ved at finde ud af hvad tingene er nu vores små banditter(C)

Anmeld

3. september 2008

ka li ja

nej hvor vildt!!! tænk at han slet ikke glemte hvad han skulle på vejen.... vildt!! selv alexander havde slemt beskeden på vejen ind på værelset!!
skide flot!!

Anmeld

3. september 2008

linemus

ka li ja skriver:

nej hvor vildt!!! tænk at han slet ikke glemte hvad han skulle på vejen.... vildt!! selv alexander havde slemt beskeden på vejen ind på værelset!!
skide flot!!

Ha ha ha - ja, nemlig :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.