Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mullesmith2 skriver: Ja jeg kan jo kun være enig hihi
Ja jeg kan jo kun være enig hihi
Selvfølgelig. Fed kommentar i Storcenteret - Nej, se der er to!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Selvfølgelig. Fed kommentar i Storcenteret - Nej, se der er to!
Ja og man kan endda høre folk der siger til deres mand eller kone, når man går forbi " Ej så du lige dem der de havde tvillinger".. hehe
mullesmith2 skriver: Ja og man kan endda høre folk der siger til deres mand eller kone, når man går forbi " Ej så du lige dem der de havde tvillinger".. hehe
Det er da bare for morsomt
mullesmith2 skriver: Så blev de en måned de dejlige drenge De er begyndt at have lidt mere temperement, Sofus er begyndt at være lidt mere temperementsfuld end Emil men det er bare sjov man allerede kan mærke deres forskellige personligheder. De sover jo stadig det meste af døgnet væk, men er begyndt at have vågne perioder på helt op til 4 timer af gangen, i mellem deres måltider Sundhedsplejersken var her i torsdags og de vejer nu begge 4200g og er henholdsvis 53 og 55cm så det er ca.800g de har taget på siden de blev født. Jeg er overasket over hvor let det egentlig er at være mor til tvillinger, jeg havde troet det var meget hårdere, men det er jo også noget meget nemme drenge jeg har fået mig her så det hjælper nok også på det Ja og så at min kæreste har 8 ugers barsel så der er lidt hjælp til at tage sig af dem. Han er dog ikke så godt til at tage sig af dem om natten så den må jeg for det meste selv klare, men det går også meget fint, de bliver lige placeret op ad en pude og så kan jeg side med et ben på hver siden og give dem flaske og så lige en tør ble hvis det er tiltrængt (prøver at minimere bleskift, lys og snak om natten så de ikke vågner helt op). Vi har haft drengene med i storcentret i Skalborg to gange og min kæreste syntes det er så fedt at vise sine sønner frem og få reaktion fra alle de gamle damer der kommer over og siger "NEEEEJ DER ER TO, har du set det Jørgen?? I har noget at se til hva!!". Jeg vil faktisk bare helst gå i fred men det er nok umuligt når man har drengerne med hehe. Nå men vil lige ligge et par snap shots ind af mine hotte gutter. Kan i så hygge jer allesammen og have en rigtig glædelig jul.
Så blev de en måned de dejlige drenge De er begyndt at have lidt mere temperement, Sofus er begyndt at være lidt mere temperementsfuld end Emil men det er bare sjov man allerede kan mærke deres forskellige personligheder. De sover jo stadig det meste af døgnet væk, men er begyndt at have vågne perioder på helt op til 4 timer af gangen, i mellem deres måltider
Sundhedsplejersken var her i torsdags og de vejer nu begge 4200g og er henholdsvis 53 og 55cm så det er ca.800g de har taget på siden de blev født.
Jeg er overasket over hvor let det egentlig er at være mor til tvillinger, jeg havde troet det var meget hårdere, men det er jo også noget meget nemme drenge jeg har fået mig her så det hjælper nok også på det Ja og så at min kæreste har 8 ugers barsel så der er lidt hjælp til at tage sig af dem. Han er dog ikke så godt til at tage sig af dem om natten så den må jeg for det meste selv klare, men det går også meget fint, de bliver lige placeret op ad en pude og så kan jeg side med et ben på hver siden og give dem flaske og så lige en tør ble hvis det er tiltrængt (prøver at minimere bleskift, lys og snak om natten så de ikke vågner helt op). Vi har haft drengene med i storcentret i Skalborg to gange og min kæreste syntes det er så fedt at vise sine sønner frem og få reaktion fra alle de gamle damer der kommer over og siger "NEEEEJ DER ER TO, har du set det Jørgen?? I har noget at se til hva!!". Jeg vil faktisk bare helst gå i fred men det er nok umuligt når man har drengerne med hehe. Nå men vil lige ligge et par snap shots ind af mine hotte gutter. Kan i så hygge jer allesammen og have en rigtig glædelig jul.
Hvor er de dog dejlige... dem kan du bestemt godt være stolte af
Hvor er de bare SKØNNE!!!! Superdejlige drenge!
Smukke drenge, simpelthen!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128