Emil og Sofus 1mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.295 visninger
25 svar
0 synes godt om
18. december 2010

mullesmith2

Så blev de en måned de dejlige drenge  De er begyndt at have lidt mere temperement, Sofus er begyndt at være lidt mere temperementsfuld end Emil men det er bare sjov man allerede kan mærke deres forskellige personligheder. De sover jo stadig det meste af døgnet væk, men er begyndt at have vågne perioder på helt op til 4 timer af gangen, i mellem deres måltider  

Sundhedsplejersken var her i torsdags og de vejer nu begge 4200g og er henholdsvis 53 og 55cm  så det er ca.800g de har taget på siden de blev født.

Jeg er overasket over hvor let det egentlig er at være mor til tvillinger, jeg havde troet det var meget hårdere, men det er jo også noget meget nemme drenge jeg har fået mig her så det hjælper nok også på det  Ja og så at min kæreste har 8 ugers barsel så der er lidt hjælp til at tage sig af dem. Han er dog ikke så godt til at tage sig af dem om natten så den må jeg for det meste selv klare, men det går også meget fint, de bliver lige placeret op ad en pude og så kan jeg side med et ben på hver siden og give dem flaske og så lige en tør ble hvis det er tiltrængt (prøver at minimere bleskift, lys og snak om natten så de ikke vågner helt op). Vi har haft drengene med i storcentret i Skalborg to gange og min kæreste syntes det er så fedt at vise sine sønner frem og få reaktion fra alle de gamle damer der kommer over og siger "NEEEEJ DER ER TO, har du set det Jørgen?? I har noget at se til hva!!". Jeg vil faktisk bare helst gå i fred men det er nok umuligt når man har drengerne med hehe. Nå men vil lige ligge et par snap shots ind af mine hotte gutter.  Kan i så hygge jer allesammen og have en rigtig glædelig jul.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

MyBaby

Hvor er de bare dejlige!!!!

Anmeld

18. december 2010

Sofia

Fine fine drenge, kan godt forstå I får en masse komplimenter

Anmeld

18. december 2010

Molly8

Hvor ér de skønne

- og hvor vildt at de er født  Altså, jeg har selv svært ved at nå dertil, at Lilledrengen i min egen mave skal ud engang (Er lige gået på barsel i går). Men dig kan jeg huske at have læst indlæg af, før dine drenge blve født. Ergo: Børnene i maverne BLIVER født  

Tillykke med dem

Kh Molly

Anmeld

18. december 2010

samson

Sikke nogle skønne drenge - et stort tillykke fra mig:-)

Og skønt at høre, at det slet ikke er så hårdt... det beroliger mig lidt.

En rigtig glædelig jul til dig og din familie.

Hilsner fra Camilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. december 2010

samson

Hov, hvor kom det billede lige fra?! Meget mærkeligt!!! det beklager jeg....

Anmeld

18. december 2010

Mormilla

Hvor er de bare skønne

Anmeld

18. december 2010

bullerbassen

Tillykke med den første månede

Hvor er de fine

Anmeld

18. december 2010

NoName

Lækre drenge du har....

Kan godt forstå du er stolt....

kuns og glædelig jul til dig mullemor og din familie

Anmeld

18. december 2010

Tulle28

Sikke nogle skønne fyre du har fået!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.