aj for fanden...BM altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. september 2008

Loggidut

nu har jeg slugt fem episoder af ghostwhisper, og jeg tudbrøler som om jeg er blevet pisket...gad vide om det mon er sundt med sådan en tudedag (?)
lol...hvorfor kan jeg ikke se sådan noget crap uden at vræle som om jeg bliver banket????

og det alt sammen din skyld...dig med dine fede links...lol 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

birgittemarie

Harh 8D Man kan blive frygteligt afhængig af den side. Også fordi man kan slæbe den rundt i hele huset og se serie imens man vasker op, laver mad, vasker tøj, lægger tøj sammen og jaaarhmen. Ulykken vil ingen ende tage 8D

Men du har sikkert også haft brug for en tudedag efter alle de møgting, der er sket rundt om dig på det sidste (L)(H)

Knus fra Birgitte

Anmeld

3. september 2008

ka li ja

jeg glæder mig til jeg har tid til at misbruge den side!!!!

Anmeld

3. september 2008

ka li ja

aj sloggi kender den ikke. men kom lige i tanke om en serie jeg altid så. 21 jump street med johnny depp. nøj han er nuttet. og mega mega ung!!!

hvad hed den politi serie jeg kaldte dempsy og mekpis da jeg var lille???!!! noghen der kan hjælpe???

Anmeld

3. september 2008

Loggidut

aj...what...er 21 jumpstreet der også?

aaaj...så får jeg heller ikke søgt job i morgen...nu stopper i sgu:D

Anmeld

3. september 2008

Astrid P

ka li ja skriver:

aj sloggi kender den ikke. men kom lige i tanke om en serie jeg altid så. 21 jump street med johnny depp. nøj han er nuttet. og mega mega ung!!!

hvad hed den politi serie jeg kaldte dempsy og mekpis da jeg var lille???!!! noghen der kan hjælpe???

Dempsey and Makepeace

Anmeld

3. september 2008

ka li ja

hold kæft du er go aztrid!!!:D

den må jeg lige ind og lurer:))

---øøøv kan ikke finde den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.