Her er vores lille pige i 3D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Mother-love

JustAnotherName skriver:

Sikke nogle fantastiske billeder. Hvor er det bare vildt, at man kan se SÅ MEGET allerede så tidligt. Stort tillykke med hende 

mange tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

2babygirls

michelledam skriver:

hehe blev i scannet inde i rosengade i århus? og jamen vores hun må da også have noget hår tanker jeg.. for hold da op jeg har godt nok har det hårdt med kvalme og opkast.. og har det stadig lidt... dog har jeg ikke kastet op i 4 dage indtil videre hihihihi så håber det er på vej retur nu hehe

Hi Hi, det skal du nu ikke lade dig narre af, for havde kun lidt kvalme i 3 uger og Madeleine kom ud med masser af hår

Men ja, inde i Rosengade.

Anmeld

19. december 2010

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Hi Hi, det skal du nu ikke lade dig narre af, for havde kun lidt kvalme i 3 uger og Madeleine kom ud med masser af hår

Men ja, inde i Rosengade.

hehe ej det er også bare en myte... men håber da ihvertfald snart det stopper.. synes ski det er ved at være træls nu hehe..

ej hvor sjovt.. hun er da bare super frisk.. man føler sig rigtig velkommen når man kommer derind..

Anmeld

19. december 2010

2babygirls

michelledam skriver:

hehe ej det er også bare en myte... men håber da ihvertfald snart det stopper.. synes ski det er ved at være træls nu hehe..

ej hvor sjovt.. hun er da bare super frisk.. man føler sig rigtig velkommen når man kommer derind..

JA, hun hepper heeelt vildt på baby hi hi

Havde ikke så meget fostervand og Madeleine lå klods op af moderkagen og sov... Altså!!!

Anmeld

19. december 2010

Mother-love

Tina&Martin skriver:

JA, hun hepper heeelt vildt på baby hi hi

Havde ikke så meget fostervand og Madeleine lå klods op af moderkagen og sov... Altså!!!

nåhhh det var da lidt træls... jeg har massere af fostervand og hun er meget livlig.. det har hun været både til den her scanning og NF scanningen.. så det er bare super fedt og se at hun ligger og bokser rundt inde i min mave.. bare super flippet at hun bokser så meget rundt og jeg ikke kan mærke noget som helst...  glæder mig vildt meget til jeg mærker hende

Anmeld

19. december 2010

2babygirls

michelledam skriver:

nåhhh det var da lidt træls... jeg har massere af fostervand og hun er meget livlig.. det har hun været både til den her scanning og NF scanningen.. så det er bare super fedt og se at hun ligger og bokser rundt inde i min mave.. bare super flippet at hun bokser så meget rundt og jeg ikke kan mærke noget som helst...  glæder mig vildt meget til jeg mærker hende

Hi hi, det var kun til NF Madeleine viste alle sine kunster, for til MD fyldte hun maven godt ud og lå med ryggen til og ville ikke vise sig frem, onde baby

Så næste gang skal jeg helt sikkert scannes før uge 32

Men glæææd dig til du mærker hende..!!! såå sjovt og bliver sjovere og sjovere jo større hun bliver  lige indtil hun finder de der ribben hi hi!!!

Anmeld

19. december 2010

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Hi hi, det var kun til NF Madeleine viste alle sine kunster, for til MD fyldte hun maven godt ud og lå med ryggen til og ville ikke vise sig frem, onde baby

Så næste gang skal jeg helt sikkert scannes før uge 32

Men glæææd dig til du mærker hende..!!! såå sjovt og bliver sjovere og sjovere jo større hun bliver  lige indtil hun finder de der ribben hi hi!!!

ja vi er ihvertfald glade for at vi fik 3D scanning allerede nu..  også fordi vi slet ikke kunne vente med at se det hehehe...

hehe hun var da lidt af en bøffel...

vi var jo til kønsscanning og hun lå med spredte ben så der var ingen tvivl om at det er en pige hehe sagde også at det er din far ski ikke så glad for det der... men super fedt at hun ikke gemmer sig hehe..

ihhh har hørt at ribbene det gør rigtig  ondt... så det ser jeg ikke så meget frem til... hehe

Anmeld

19. december 2010

2babygirls

michelledam skriver:

ja vi er ihvertfald glade for at vi fik 3D scanning allerede nu..  også fordi vi slet ikke kunne vente med at se det hehehe...

hehe hun var da lidt af en bøffel...

vi var jo til kønsscanning og hun lå med spredte ben så der var ingen tvivl om at det er en pige hehe sagde også at det er din far ski ikke så glad for det der... men super fedt at hun ikke gemmer sig hehe..

ihhh har hørt at ribbene det gør rigtig  ondt... så det ser jeg ikke så meget frem til... hehe

Det er i hvert fald ubehageligt.. som om de små fusser kommer ind i klemme mellem dem

Men pyt, bare baby hygger sig derind og kommer ud og har det godt, så glemmer man det hurtigt,.. lille bølle

Anmeld

19. december 2010

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Det er i hvert fald ubehageligt.. som om de små fusser kommer ind i klemme mellem dem

Men pyt, bare baby hygger sig derind og kommer ud og har det godt, så glemmer man det hurtigt,.. lille bølle

hehe ja det er ski det vigtigste

Anmeld

19. december 2010

2babygirls

michelledam skriver:

hehe ja det er ski det vigtigste

helt sikkert !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.