Her er vores lille pige i 3D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Mother-love

Kit skriver:

Stort tillykke.

Det er bare så fedt at se dem senere i 3D, når de har lidt mere sul på kroppen.

ja jeg glæder mig også til den næste...men der er laaang tid til endnu... det er først den 18.. marts hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Diana2013

michelledam skriver:

Det var så fantastisk at se hende i 3D selvom jeg ikke var længere henne end 15+1

men vægt mæssigt er hun 15+3 hehe så hun spiser godt må man sige

Alt var perfekt, hjerter, nyre, kranie tarme osv.. så vi var super stolte og glade

hihi det ligner hun laver peace tegnet på billede 1 nuurrrrhhh

Anmeld

18. december 2010

Mother-love

DianaBaastrup skriver:

hihi det ligner hun laver peace tegnet på billede 1 nuurrrrhhh

hehe ja det var bl.a. også derfor jeg lagde det ind.. hehe synes det er rigtig godt det billede

det var også det første vi sagde da vi så hende gøre det

Anmeld

18. december 2010

2babygirls

michelledam skriver:

Det var så fantastisk at se hende i 3D selvom jeg ikke var længere henne end 15+1

men vægt mæssigt er hun 15+3 hehe så hun spiser godt må man sige

Alt var perfekt, hjerter, nyre, kranie tarme osv.. så vi var super stolte og glade

ihh hvor er hun sej, og fin.. er det håret man kan se ???

Anmeld

18. december 2010

Mother-love

Tina&Martin skriver:

ihh hvor er hun sej, og fin.. er det håret man kan se ???

hehe ja hun er en rigtig livlig bette pige... og nej det er det der bløde punkt i kraniet som først vokser sammen når de er et års tid.. det kunne rigtig godt ligne hår.. det troede jeg nemlig også det var til at starte med hehe

Anmeld

18. december 2010

2babygirls

michelledam skriver:

hehe ja hun er en rigtig livlig bette pige... og nej det er det der bløde punkt i kraniet som først vokser sammen når de er et års tid.. det kunne rigtig godt ligne hår.. det troede jeg nemlig også det var til at starte med hehe

hihi, okay.. Vi fik en 3D scanning ved pia også i uge 32 og der havde Madeleine broccoli på hovedet som hun sagde, og det var hår

Anmeld

18. december 2010

Mother-love

Tina&Martin skriver:

hihi, okay.. Vi fik en 3D scanning ved pia også i uge 32 og der havde Madeleine broccoli på hovedet som hun sagde, og det var hår

hehe blev i scannet inde i rosengade i århus? og jamen vores hun må da også have noget hår tanker jeg.. for hold da op jeg har godt nok har det hårdt med kvalme og opkast.. og har det stadig lidt... dog har jeg ikke kastet op i 4 dage indtil videre hihihihi så håber det er på vej retur nu hehe

Anmeld

18. december 2010

merle2010

det er da nogle fantastiske 3d billeder.. man kan jo lige så tydeligt se hende.. og hvor er hun bare kær jeg vil helt bestemt osse have en 3d scanning næste gang jeg bliver gravid... det er jo fantastisk...

Anmeld

18. december 2010

Mother-love

merle2010 skriver:

det er da nogle fantastiske 3d billeder.. man kan jo lige så tydeligt se hende.. og hvor er hun bare kær jeg vil helt bestemt osse have en 3d scanning næste gang jeg bliver gravid... det er jo fantastisk...

tak skal du have... og jahh det er virkelig den mest fantastiske oplevelse.. så kan varmt anbefale det.. det er lidt dyrt men alle pengene værd... og så får man jo dvd med hjem hvor der er optaget hele scanningen så det er da bare ekstra fantastisk.....

Anmeld

18. december 2010

JustAnotherName

Sikke nogle fantastiske billeder. Hvor er det bare vildt, at man kan se SÅ MEGET allerede så tidligt. Stort tillykke med hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.