Yes yes yes (både godt og dårligt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2008

Tut

Nu har jeg jo modtaget et par PB'er, hvor der står "er det dig tut?", først anede jeg ikke hvad i snakkede om, men kan jo så se i denne tråd at det er fordi i tror det er mig... Sorry tøser, men NEJ det er ikke mig.. (ville ellers gerne) Så i må gætte videre :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

Juniors mor

Hmmm jeg tror også jeg har et godt bud :D
Hvor er det spændende med alle de nye babyer der kommer her på Juli07 i 08 og 09 (L)

Anmeld

4. september 2008

Siber

jamen tøser, det er altså ikke mig! Og det bliver det hellere ikke forløbig, men hvem ved en dag bliver det måske!

Men jeg har en anden hemmelighed, men den får I lige om nogen dage, alt skal lige være på plads!

Knus Siber, det er altså ikke en helt vild hemmeligehed, men et stor beslutning i vores lille fam.

Anmeld

4. september 2008

Loggidut

shit da...nu er der nogle brikker som lige falder på plads...aj altså...pb. til en ny!(L)

Anmeld

4. september 2008

ivfmarie

det er ikke mig!!

Men jeg arbejder meget hårdt på at gøre andre gravide.. :D

Anmeld

4. september 2008

BellaT

Jeg har også et ganske realistisk gæt nu. Tror jeg...;) Ved jeg.. Neij, jeg har taget fejl før.(?) Men jeg tror... Jo... Det gør jeg...

Anmeld

4. september 2008

Astrid P

Jeg tror måske også jeg har gættet det...

(L)

Anmeld

4. september 2008

Mikkelmusen

Anonym: Hvornår skal du fortælle det til familien?

Anmeld

4. september 2008

Grynt

ja mig er det altså hellere ikke da jeg er både gift OG arbejder (altså ingen ferie her ;)) og med 4 unger har jeg vist gjort min pligt ;)

Anmeld

4. september 2008

Anonym trådstarter

Hej tøser, det er da sødt i gætter sådan, men men jeg holder mund lidt endnu, skal scannes den 22 sep. for at få fastlagt terminen også kan det da godt være jeg afsløre mig og min hemmelighed;)
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.