Søger veninder i Randers og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

JustAnotherName

GuldklumpenEmma skriver:

Hej Anne.

Synes det lyder hyggeligt, jeg kunne da helt sikker også være interessert. Godnok er min datter jo lidt ældre 3 år. Går pt hjemme og venter på at starte på studie igen til sommer, så har også god tid.

Mvh Laila

Jeg har to piger - Den ældste er 3½ år, og den yngste bliver snart 2 år.

Nu går jeg ikke hjemme, men har da evt. tid nogle weekender, hvis det var. Så kunne det da være hygeligt, at have nogen at lege med for de små, og nogle at sludre med for de voksne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

GuldklumpenEmma

Anne-H skriver:

Det ville da være dejlig, hvis vi kunne mødes. Min datter bliver snart 2 år, så det er ikke den store aldersforskel.

Nej det er da rigtig, jamen er helt sikkert klar på noget. Ved bare ikke lige med næste uge da min mors kæreste gik bort igår så skal en tur til fredericia til begravelse og hjælpe med nogle praktiske ting. Ellers må vi jo bare finde en dag hvor i kan komme herop..

Mvh laila

Anmeld

20. marts 2011

GuldklumpenEmma

JustAnotherName skriver:

Jeg har to piger - Den ældste er 3½ år, og den yngste bliver snart 2 år.

Nu går jeg ikke hjemme, men har da evt. tid nogle weekender, hvis det var. Så kunne det da være hygeligt, at have nogen at lege med for de små, og nogle at sludre med for de voksne

Helt bestemt, jamen så må vi da lige finde et tidspunkt som passer, så vi kan lave en lege/snakke-aftale.

mvh laila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.