Søger veninder i Randers og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

CMH1985

Hej

Er ny herinde (eller nu lyver jeg, har haft min profil siden januar 2010, men har ikke brugt den før nu).. Så jeg prøver lige at finde hoved og hale i siden her

Jeg bor pt. 15 km. fra Randers, og flytter pr. 1. juni til Spentrup (ca. 8. km fra Randers). Kommer ikke oprindeligt herfra, så kender ikke rigtig nogen.

Går hjemme på barsel indtil august, så keder mig også tit i hverdagen.

Vi har Emma, der bliver 7 mdr. her i marts

Kunne være hyggeligt at mødes med nogen fra Randers og omegn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Anne-H

CMH1985 skriver:

Hej

Er ny herinde (eller nu lyver jeg, har haft min profil siden januar 2010, men har ikke brugt den før nu).. Så jeg prøver lige at finde hoved og hale i siden her

Jeg bor pt. 15 km. fra Randers, og flytter pr. 1. juni til Spentrup (ca. 8. km fra Randers). Kommer ikke oprindeligt herfra, så kender ikke rigtig nogen.

Går hjemme på barsel indtil august, så keder mig også tit i hverdagen.

Vi har Emma, der bliver 7 mdr. her i marts

Kunne være hyggeligt at mødes med nogen fra Randers og omegn

Hejsa.

Velkommen hertil så.

Jeg bor i Kristrup i Randers SØ. Min mand er  lige blevet ledig, så jeg keder mig ikke så meget mere, men jeg trænger til lidt kvindeligt selvskab.

Skal vi mødes?

Anmeld

15. marts 2011

CMH1985

Øv hvor træls med din mand, men ja, så er det da nok lidt hyggeligere at gå hjemme

Jamen det er jeg da klar på. Kan dog ikke i den her uge, men ellers burde kalenderen være ledig det meste af tiden. Har dog mødregruppe mandag, og går til noget hver anden onsdag.

Så har du en dag du kan?

Anmeld

15. marts 2011

GuldklumpenEmma

Anne-H skriver:

Hej tøser.

Jeg hedder Anne, er 31 år, jeg er gift og har en datter på 18mdr

Jeg skriver herinde da jeg rigtigt godt kunne bruge nogen nye veninder. Efter jeg er blevet mor, ser jeg ikke så meget, til dem jeg har.

Jeg er nyuddannet advokatsekretær og har gået ledig i et stykke tid. Jeg elsker at hyggesnakke, shoppe, se en god film, tage på en lille bytur en gang imellem og ikke mindst være sammen med min datter.

Håber at høre fra jer

Hej Anne.

Synes det lyder hyggeligt, jeg kunne da helt sikker også være interessert. Godnok er min datter jo lidt ældre 3 år. Går pt hjemme og venter på at starte på studie igen til sommer, så har også god tid.

Mvh Laila

Anmeld

17. marts 2011

Anne-H

CMH1985 skriver:

Øv hvor træls med din mand, men ja, så er det da nok lidt hyggeligere at gå hjemme

Jamen det er jeg da klar på. Kan dog ikke i den her uge, men ellers burde kalenderen være ledig det meste af tiden. Har dog mødregruppe mandag, og går til noget hver anden onsdag.

Så har du en dag du kan?

Torsdag måske?

Anmeld

17. marts 2011

Anne-H

GuldklumpenEmma skriver:

Hej Anne.

Synes det lyder hyggeligt, jeg kunne da helt sikker også være interessert. Godnok er min datter jo lidt ældre 3 år. Går pt hjemme og venter på at starte på studie igen til sommer, så har også god tid.

Mvh Laila

Det ville da være dejlig, hvis vi kunne mødes. Min datter bliver snart 2 år, så det er ikke den store aldersforskel.

Anmeld

17. marts 2011

Hailiesmom11

Hej jeg vil også gerne finde nogle veninder, da jeg ikke kender ret mange i randers, jeg skal være mor her til Juni og skal flytte til en lille by lidt uden for langå nu her inden så længe.
Men vil også gerne melde mig ind under gruppen "måske for ung" da jeg bliver 22 nu her.
Men hvis der er andre unge fra området vil jeg da rigtig gerne i kontakt med jer.

Anmeld

17. marts 2011

CMH1985

Anne-H skriver:

Torsdag måske?

Jamen torsdag tror jeg godt jeg kan. Det afhænger lidt af, om jeg kan låne bilen..

Men hvor skulle det være, hvis det er? Jeg har jo Emma med, og skal lige tage hensyn til, at hun skal ud at sove osv.

Anmeld

19. marts 2011

Anne-H

CMH1985 skriver:

Jamen torsdag tror jeg godt jeg kan. Det afhænger lidt af, om jeg kan låne bilen..

Men hvor skulle det være, hvis det er? Jeg har jo Emma med, og skal lige tage hensyn til, at hun skal ud at sove osv.

Vi kan godt være hos mig, jeg bor i Randers syd.

Anmeld

19. marts 2011

CMH1985

Anne-H skriver:

Vi kan godt være hos mig, jeg bor i Randers syd.

Jamen det kan vi da sagtens finde ud af. Skal lige se om jeg kan låne bilen så - men tror ikke det bliver noget problem

Måske nogle af de andre også er interesseret i at være med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.