Chritinap skriver:
Hvad er alt det dér???
Kan du forklare mig, når jeg nu skal lave sådan nogle muffins til min søns barnedåb, skærer man så toppen af for at putte det der 'creme' på? Og hvad er det 'creme', RI, Frosting eller hvad i kalder det
Hvor købes det, eller hvordan laves det. Både det der er stivt og ikke.
Hvem kan lige forklare det kort til en der stadig lever i år 1990 
Jeg skærer ikke toppen af, fylder bare lidt mindre i formene, men det gør ikke noget at der stikker noget op ad formen, så skal du bruge mindre ovenpå
Den der hedder whipped icing er lidt ala flødebolleindhold, hvis du forstår, det hvide, og det smager lidt vanillieagtigt, man kan selv give det smag, jeg har feks brugt lakridspulver, mums. Det bliver ikke hårdt. Så er der buttercreme, den blander man med smør og mælk og den er også god, men du kan også selv lave en smørcreme i stedet for at købe pulveret
En der er god er chokoladesmørcremen, den bliver så godt nok lidt til helt hård, men smager godt
Det er smør, flormelis, past.æggblomme og smeltet chokolade, jeg laver den altid på slump og med mere chokolade og mindre smør, men jeg mener den rigtige opskrift er i kageklubbens opskrifter. Ellers skriv igen, så finder jeg den til dig
Anmeld