Hvor er det vildt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Blyb

Et STORT tillykke herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Mille83

Tillykke

Anmeld

18. december 2010

Tropez

tillykke 

Anmeld

18. december 2010

Kruse90

tillykke
Det er da så skønt, og sikke en julegave.
 for at den bliver der

Anmeld

18. december 2010

håber på baby :-)

Stort tillykke  skønt

Anmeld

18. december 2010

Janni.

Frk.S skriver:

... jeg er gravid!

Jeg har ikke fået det bekræftet ved lægen, men har i dag taget en G-test der ikke sår megen tvivl - selvom den ikke er taget med morgenurin. Jeg er helt paf.

Jeg har holdt mig næsten herindefra den sidste måneds tid, da jeg virkelig havde behov for ikke at tænke så meget på PB. Jeg var ikke engang på denne måneds test-liste.

Jeg har også formået at holde mine tanker nogenlunde væk fra det. Og det virkede tilsyneladende. Jeg skulle have haft mens i morgen, men satser selvfølgelig på at den bliver væk.

Jeg skyndte mig ned og købte sådan en lille body hvor der står "IDAD" til kæresten. Han blev også rigtig glad, og har haft et kæmpe smil på siden.

Til jul fortæller vi det til de nærmeste - og alle andre må vente lidt endnu med at få nyheden.

Så SKAL den bare blive der!

Stort tillykke, det glæder mig 

Anmeld

20. december 2010

Frk.S

Mange tak for jeres hilsner.

Vi er bare så glade, men synes stadig det er lidt uvirkeligt.. skal vi virkelig være forældre...!

Vi kan næsten ikke vente med at fortælle det til familien.

Jeg regner egentlig med at tage til lægen og få det bekræftet på onsdag. Altså der er ikke så meget at tage fejl af. Men det er da rarest lige at få det helt bekræftet.

Anmeld

20. december 2010

Lotus86

Sikke en dejlig julegave at få, STORT tillykke herfra, og selvfølgelig bliver dem lille bandit hvor den skal, det jeg sikker på

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Frk.S skriver:

... jeg er gravid!

Jeg har ikke fået det bekræftet ved lægen, men har i dag taget en G-test der ikke sår megen tvivl - selvom den ikke er taget med morgenurin. Jeg er helt paf.

Jeg har holdt mig næsten herindefra den sidste måneds tid, da jeg virkelig havde behov for ikke at tænke så meget på PB. Jeg var ikke engang på denne måneds test-liste.

Jeg har også formået at holde mine tanker nogenlunde væk fra det. Og det virkede tilsyneladende. Jeg skulle have haft mens i morgen, men satser selvfølgelig på at den bliver væk.

Jeg skyndte mig ned og købte sådan en lille body hvor der står "IDAD" til kæresten. Han blev også rigtig glad, og har haft et kæmpe smil på siden.

Til jul fortæller vi det til de nærmeste - og alle andre må vente lidt endnu med at få nyheden.

Så SKAL den bare blive der!

Stooort tillykke med spiren.
Sikke en herlig julegave.
Og held og lykke med det hele.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.