Hvor er det vildt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Frk.S

... jeg er gravid!

Jeg har ikke fået det bekræftet ved lægen, men har i dag taget en G-test der ikke sår megen tvivl - selvom den ikke er taget med morgenurin. Jeg er helt paf.

Jeg har holdt mig næsten herindefra den sidste måneds tid, da jeg virkelig havde behov for ikke at tænke så meget på PB. Jeg var ikke engang på denne måneds test-liste.

Jeg har også formået at holde mine tanker nogenlunde væk fra det. Og det virkede tilsyneladende. Jeg skulle have haft mens i morgen, men satser selvfølgelig på at den bliver væk.

Jeg skyndte mig ned og købte sådan en lille body hvor der står "IDAD" til kæresten. Han blev også rigtig glad, og har haft et kæmpe smil på siden.

Til jul fortæller vi det til de nærmeste - og alle andre må vente lidt endnu med at få nyheden.

Så SKAL den bare blive der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

mortilnoahogmelina

Frk.S skriver:

... jeg er gravid!

Jeg har ikke fået det bekræftet ved lægen, men har i dag taget en G-test der ikke sår megen tvivl - selvom den ikke er taget med morgenurin. Jeg er helt paf.

Jeg har holdt mig næsten herindefra den sidste måneds tid, da jeg virkelig havde behov for ikke at tænke så meget på PB. Jeg var ikke engang på denne måneds test-liste.

Jeg har også formået at holde mine tanker nogenlunde væk fra det. Og det virkede tilsyneladende. Jeg skulle have haft mens i morgen, men satser selvfølgelig på at den bliver væk.

Jeg skyndte mig ned og købte sådan en lille body hvor der står "IDAD" til kæresten. Han blev også rigtig glad, og har haft et kæmpe smil på siden.

Til jul fortæller vi det til de nærmeste - og alle andre må vente lidt endnu med at få nyheden.

Så SKAL den bare blive der!

STORT tillykke  - hvor er det bare dejligt for jer .

Anmeld

17. december 2010

sandratobias

Ej hvor fedt... Tillykke...  

Anmeld

17. december 2010

D-Micka

hvor er det dog dejligt

STORT tillykke herfra 

Anmeld

17. december 2010

Louisiana

Hvor skønt! Tillykke

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har også hørt at hvis man er for meget opsat på at blive gravid så lykkedes det ikke.

Men STORT tillykke herfra.

Anmeld

17. december 2010

lhn89

Stort tillykke! Hvor er det dejligt 

Anmeld

17. december 2010

A&F

Tillykke

Anmeld

17. december 2010

Sofia

KÆMPE KÆMPE TILLYKKE

Anmeld

17. december 2010

MosterA

Stort TILLYKKE! Bedre julegave kan man vel ikke få 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.