Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
281210 skriver: Nemlig. Jeg har det sådan, at hvis jeg ikke føder inden jul, så må han gerne vente til efter nytår. Også mere fordi der er alle de julefrokoster, og synes det er synd at man skal til dem når man egentligt har fødselsdag. + min kæreste (barnets far) har fødselsdag d. 29, det ville også være synd hvis de havde fødselsdag samme dag.
Nemlig.
Jeg har det sådan, at hvis jeg ikke føder inden jul, så må han gerne vente til efter nytår. Også mere fordi der er alle de julefrokoster, og synes det er synd at man skal til dem når man egentligt har fødselsdag. + min kæreste (barnets far) har fødselsdag d. 29, det ville også være synd hvis de havde fødselsdag samme dag.
Jaaa lige præcis kan så meget følge dig , jul og nytår er en smuk tid på året , men mit barn må gerne holde sin fødselsdag inden jul eller efter nytår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: fingre for du får lov og vente - kan huske min mor var sat til nytårsaften med mig... men jeg blev heldigvis inde til d 4
fingre for du får lov og vente - kan huske min mor var sat til nytårsaften med mig... men jeg blev heldigvis inde til d 4
Tusinde tak , det gør jeg os .
Uhh ja , jeg satser os på et par dage måske 7
Pernille08 skriver: Tusinde tak , det gør jeg os . Uhh ja , jeg satser os på et par dage måske 7
Hehe.. Og så fordi du ber om og få lov og vente (som er atypisk for gravide kvinder) så føder du garanteret LIGE på termin, eller endnu værre før tid og juleaften griner.
Mig den 26 , men det ved du jo godt heeh
sarah Foged skriver: Mig den 26 , men det ved du jo godt heeh
Ja hehe.
Så vi for du ikke føder juleaften.
Lou87 skriver: Hehe.. Og så fordi du ber om og få lov og vente (som er atypisk for gravide kvinder) så føder du garanteret LIGE på termin, eller endnu værre før tid og juleaften griner.
Jaaa højt sansynelig , men det håber jeg nu virkelig ikk - kan den dog ikk bare være så sød at vente på sig
Mig... Har termin d. 27. december!
Mener der er nogle stykker der er omkring termin her i slutningen af december. Ihvertfald ifølge december mødregruppen
281210 skriver: Ja hehe. Så vi for du ikke føder juleaften.
jaa
er der kommet fremskridt i dit?
sarah Foged skriver: jaa er der kommet fremskridt i dit?
Nej, men ringer enten til FG idag eller JM imorgen.
For har så mange bækkensmerter.
281210 skriver: Nej, men ringer enten til FG idag eller JM imorgen. For har så mange bækkensmerter.
okay
så står det stadig stille for os begge to
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128