Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... termin her i slutningen af december?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miiig.... På tirsdag. Men ingen tegn på at hun kommer ud foreløbig!
281210 skriver: ... termin her i slutningen af december?
Hej
Jeg har ikke termin nu, er slet ikke gravid, men ville da lige gøre dig opmærksom på mødregruppen for dem med termin i december
https://www.baby.dk/debat/332pi1/december-2010/emner.aspx
Dorte
miiig den 28 december som dig
Topp skriver: miiig den 28 december som dig
Okay hehe.
Jeg håber sådan på at føde senest i starten af næste uge.
Miiig - jeg har på årets sidste dag , nemlig d 31/12
Pernille08 skriver: Miiig - jeg har på årets sidste dag , nemlig d 31/12
for du føder før så. Jeg ville ihvertfald være lidt træt af at føde nytårsaften. Især fordi små børn har svært ved at forstå hvorfor man fejrer den dag, men det ikke kun er dem der bliver fejret. Ligesom med juleaften.
281210 skriver: for du føder før så. Jeg ville ihvertfald være lidt træt af at føde nytårsaften. Især fordi små børn har svært ved at forstå hvorfor man fejrer den dag, men det ikke kun er dem der bliver fejret. Ligesom med juleaften.
Lige præcis , jeg ville dog ik have alverdens imod at komme lidt ind i det nye år hellere - mest fordi så ved jeg at jul og nytår er overstået og jeg ved folk bare ser frem til at det tit og ofte er overstået - så det vil være bedre for vores lille bebze at have fødselsdag der , hvor alle koncentrer sig om den og ikk om at skulle holde nytår om lidt osv
- Mne egentlig ville man jo helveds gerne af med den tunge mave efterhånden
Pernille08 skriver: Lige præcis , jeg ville dog ik have alverdens imod at komme lidt ind i det nye år hellere - mest fordi så ved jeg at jul og nytår er overstået og jeg ved folk bare ser frem til at det tit og ofte er overstået - så det vil være bedre for vores lille bebze at have fødselsdag der , hvor alle koncentrer sig om den og ikk om at skulle holde nytår om lidt osv - Mne egentlig ville man jo helveds gerne af med den tunge mave efterhånden
fingre for du får lov og vente - kan huske min mor var sat til nytårsaften med mig... men jeg blev heldigvis inde til d 4
Nemlig.
Jeg har det sådan, at hvis jeg ikke føder inden jul, så må han gerne vente til efter nytår. Også mere fordi der er alle de julefrokoster, og synes det er synd at man skal til dem når man egentligt har fødselsdag. + min kæreste (barnets far) har fødselsdag d. 29, det ville også være synd hvis de havde fødselsdag samme dag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128