Hvor mange har...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Benjamins'mor

... termin her i slutningen af december?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Lolli

Miiig....  På tirsdag. Men ingen tegn på at hun kommer ud foreløbig!

Anmeld

17. december 2010

Munder

281210 skriver:

... termin her i slutningen af december?

Hej

Jeg har ikke termin nu, er slet ikke gravid, men ville da lige gøre dig opmærksom på mødregruppen for dem med termin i december

https://www.baby.dk/debat/332pi1/december-2010/emner.aspx

Dorte

Anmeld

17. december 2010

Topp

miiig den 28 december som dig

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Topp skriver:

miiig den 28 december som dig

Okay hehe.

Jeg håber sådan på at føde senest i starten af næste uge.

Anmeld

17. december 2010

mortilnoahogmelina

Miiig - jeg har på årets sidste dag , nemlig d 31/12

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Pernille08 skriver:

Miiig - jeg har på årets sidste dag , nemlig d 31/12

for du føder før så.  Jeg ville ihvertfald være lidt træt af at føde nytårsaften. Især fordi små børn har svært ved at forstå hvorfor man fejrer den dag, men det ikke kun er dem der bliver fejret. Ligesom med juleaften.

Anmeld

17. december 2010

mortilnoahogmelina

281210 skriver:

for du føder før så.  Jeg ville ihvertfald være lidt træt af at føde nytårsaften. Især fordi små børn har svært ved at forstå hvorfor man fejrer den dag, men det ikke kun er dem der bliver fejret. Ligesom med juleaften.

Lige præcis , jeg ville dog ik have alverdens imod at komme lidt ind i det nye år hellere - mest fordi så ved jeg at jul og nytår er overstået og jeg  ved folk bare ser frem til at det tit og ofte er overstået - så det vil være bedre for vores lille bebze at have fødselsdag der , hvor alle koncentrer sig om den og ikk om at skulle holde nytår om lidt osv

- Mne egentlig ville man jo helveds gerne af med den tunge mave efterhånden

Anmeld

17. december 2010

Lou87

Pernille08 skriver:

Lige præcis , jeg ville dog ik have alverdens imod at komme lidt ind i det nye år hellere - mest fordi så ved jeg at jul og nytår er overstået og jeg  ved folk bare ser frem til at det tit og ofte er overstået - så det vil være bedre for vores lille bebze at have fødselsdag der , hvor alle koncentrer sig om den og ikk om at skulle holde nytår om lidt osv

fingre for du får lov og vente - kan huske min mor var sat til nytårsaften med mig... men jeg blev heldigvis inde til d 4

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Pernille08 skriver:

Nemlig.

Jeg har det sådan, at hvis jeg ikke føder inden jul, så må han gerne vente til efter nytår. Også mere fordi der er alle de julefrokoster, og synes det er synd at man skal til dem når man egentligt har fødselsdag. + min kæreste (barnets far) har fødselsdag d. 29, det ville også være synd hvis de havde fødselsdag samme dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.