Snehvide køkken sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. december 2010

PernilleB

MoarJ skriver:

Okey... Sender en med det samme... 

oki.. mente nu bare a du kunne sende en pb når du sys pengene var til det, i stedet for du leder 19 milliarder sider igennem for mit indlæg...  min fint fint, så har jeg dig stående derinde, så husker jeg det bedre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Hasselnødden

PernilleB skriver:

Nice nok...  godt køb... så er han forberedt på fremtiden når moar lukker ham ud til pigerne.. LOL

Bestemt

Men farmanden er den der står herhjemme og kokkere og disker op med alverdens lækkerier, så det er nok ham han får det fra - han er mest i køkkenet  Jeg skal ligge på lur med et gevær ude i kartoffelrækkerne så min søn ikke render afsted med "skanks"

Anmeld

19. december 2010

Shibby

Er det solgt? Ellers vil jeg gerne købe det

Anmeld

19. december 2010

PernilleB

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Bestemt

Men farmanden er den der står herhjemme og kokkere og disker op med alverdens lækkerier, så det er nok ham han får det fra - han er mest i køkkenet  Jeg skal ligge på lur med et gevær ude i kartoffelrækkerne så min søn ikke render afsted med "skanks"

hehe... min mand ligger på lur i rødbederne med et gevær for a holde fyrene væk... men uanset hvor meget vi prøver tror jeg nu ikk vi kan holde dem hjemme for evigt.. LOL

Det var min mor fx der sagde a HAM der skulle jeg bare se a få hoppet på og få noget så jeg kunne komme over min x... og bum nu har vi baby og er forlovet 1½ år efter vi mødtes...

Anmeld

21. december 2010

PernilleB

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.