Snehvide køkken sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. december 2010

PernilleB

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Hvor er det et dejligt køkken  Har lige købt et brugt til vores søn, så hvis det ikke var et byde-indlæg men et regulært salg, med fast pris, ville jeg bruge længere tid herinde.

Hva gav du for det..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Mira0911

Lige præcis sådan et legekøkken vi mangler til vores pige... Hun synes at mor's komfur er enormt spændende og får da pillet ved det.. Hun sørgede for at mor og far fik sorte pizza til aftensmad idag.. 

Jeg havde ikke opdaget eller set at hun havde skruet op for temperaturen.. 

Anmeld

19. december 2010

Hasselnødden

PernilleB skriver:

Hva gav du for det..??

Gav 200kr. for køkkenet plus tilhørende madvarer og køkkensager, god handel  og hentede selv, da det var en studiekammerat hvis to drenge havde brugt det, men nu bare stod og flød hjemme og min søn syntes det er vildt skægt - selvom han kun er 11 måneder.. (hans besættelse pt. er vaskemaskinen irl) og sådan éen er der indbygget i hans køkken fra Fisher Price, så det var skæbnen at det skulle være det  

Så tror hvis jeg skulle købe det, ville det være for " moarens" skyld og hendes ønske om at ville have sådan et som barn

Anmeld

19. december 2010

PernilleB

MoarJ skriver:

Lige præcis sådan et legekøkken vi mangler til vores pige... Hun synes at mor's komfur er enormt spændende og får da pillet ved det.. Hun sørgede for at mor og far fik sorte pizza til aftensmad idag.. 

Jeg havde ikke opdaget eller set at hun havde skruet op for temperaturen.. 

Ej hvor kært... det var jo i god mening...

interesseret..??

Anmeld

19. december 2010

PernilleB

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Gav 200kr. for køkkenet plus tilhørende madvarer og køkkensager, god handel  og hentede selv, da det var en studiekammerat hvis to drenge havde brugt det, men nu bare stod og flød hjemme og min søn syntes det er vildt skægt - selvom han kun er 11 måneder.. (hans besættelse pt. er vaskemaskinen irl) og sådan éen er der indbygget i hans køkken fra Fisher Price, så det var skæbnen at det skulle være det  

Så tror hvis jeg skulle købe det, ville det være for " moarens" skyld og hendes ønske om at ville have sådan et som barn

Nice nok...  godt køb... så er han forberedt på fremtiden når moar lukker ham ud til pigerne.. LOL

Anmeld

19. december 2010

Mira0911

PernilleB skriver:

Ej hvor kært... det var jo i god mening...

interesseret..??

Ja meget... Meeen synes ikke lige pengene er der til det, i denne måned... Lidt presset, mht. julemåneden... 

Anmeld

19. december 2010

PernilleB

MoarJ skriver:

Ja meget... Meeen synes ikke lige pengene er der til det, i denne måned... Lidt presset, mht. julemåneden... 

samme her.. hvor i landet bor du..??

Anmeld

19. december 2010

Mira0911

PernilleB skriver:

samme her.. hvor i landet bor du..??

Midtjylland... 

Anmeld

19. december 2010

PernilleB

MoarJ skriver:

Midtjylland... 

puha det er langt.. men hvis jeg stadig har det til jan, kan du jo bare skrive..?? eller hvis nogle bedsteforældre vil give det i julegave..?? du skriver bare en pb så skal jeg nok svare dig.

Anmeld

19. december 2010

Mira0911

PernilleB skriver:

puha det er langt.. men hvis jeg stadig har det til jan, kan du jo bare skrive..?? eller hvis nogle bedsteforældre vil give det i julegave..?? du skriver bare en pb så skal jeg nok svare dig.

Okey... Sender en med det samme... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.