Update: God nyhed, og så dårlig nyhed, som overskygger det h

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Putomanen

SussieThyssen skriver:

Åhhhrrr..hvor er jeg dog ked af at høre det med din stakkels kæreste.
Jeg håber sådan at det er noget helt forklarligt og godartet. Men godt, at I har mod på det hele og at I kan få både deponeret sæd og har lidt tid til at vende jer til tanken..hvis man da nogen sinde gør det.
Og også godt, at du er fit for fight mht bebser.
Så midt i det hele er der da kærlighed og glæde.
I ønskes begge to alt det bedste i det nye år.

Kærligst
Sussie

Mange tak for din søde besked

Man kan sige, at på trods af den dårlige nyhed, så er alle oddsene gode, og der er en del lyspunkter i alt dette.

Jeg er faktisk optimistisk lige nu, angående operationen. Min kæreste er nok den, som tager det hårdest. Men han er selvfølgelig også den, som det "går ud over".

Men jeg ved, at han bliver rask. Og så håber jeg bare, at PB lykkes for os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

SussieThyssen

Putomanen skriver:

Mange tak for din søde besked

Man kan sige, at på trods af den dårlige nyhed, så er alle oddsene gode, og der er en del lyspunkter i alt dette.

Jeg er faktisk optimistisk lige nu, angående operationen. Min kæreste er nok den, som tager det hårdest. Men han er selvfølgelig også den, som det "går ud over".

Men jeg ved, at han bliver rask. Og så håber jeg bare, at PB lykkes for os.

Det kan jeg da godt forstå at han gør....jeg ville da også være hundehamrende angst, hvis jeg var ham.
Giv ham et stooort knus fra mig, det fortjener han.
Heldigvis er odds gode for den form for kræft, når bare det bliver opdaget i ordentlig tid, og det lader det jo til at der er god hånd om.
Nu kender jeg jo ikke noget til hans forhistorie, me kan sige, at arvæv i testiklen er ret normalt, samt at det kan se ud som kræft, indtil det kommer under lup.
Også misdannelser og fåresyge kan lave den slags, så der er mange andre muligheder end lige netop kræft. Så vi kan jo håbe på, at det er en af de ting, der er derinde og ikke det andet.

Anmeld

19. december 2010

Putomanen

SussieThyssen skriver:

Det kan jeg da godt forstå at han gør....jeg ville da også være hundehamrende angst, hvis jeg var ham.
Giv ham et stooort knus fra mig, det fortjener han.
Heldigvis er odds gode for den form for kræft, når bare det bliver opdaget i ordentlig tid, og det lader det jo til at der er god hånd om.
Nu kender jeg jo ikke noget til hans forhistorie, me kan sige, at arvæv i testiklen er ret normalt, samt at det kan se ud som kræft, indtil det kommer under lup.
Også misdannelser og fåresyge kan lave den slags, så der er mange andre muligheder end lige netop kræft. Så vi kan jo håbe på, at det er en af de ting, der er derinde og ikke det andet.

Det har jeg slet ikke hørt om. Det må jeg straks fortælle ham, det kan nok berolige ham lidt

Åh, det ville bare være skønt, hvis det bare var det!!!

Anmeld

19. december 2010

Maise

Putomanen skriver:

Nå, så kom dagen for, hvor kæresten skulle ind og have undersøgt hvorvidt, han har testikelkræft.

Jeg kunne desværre ikke være med, da jeg skulle til gynækolog og have undersøgt min livmoder og skyllet mine æggeledere. Vi havde aftalt, at jeg ville komme ud på hospitalet efterfølgende (vi fik selvfølgelig tid på samme tidspunkt, og ingen af dem kunne rykkes ). Og for at komme med en god nyhed, så var der fri passage i æggelederne, og alt så helt fint ud. Så der er intet galt med os, i forbindelse med at få børn.

Vi troede, at kæresten skulle have en biopsi i dag, men det han ikke. Han har derimod fået tid til en operation i starten af januar, og så vil vi efterfølgende få at vide, hvorvidt det er kræft. De kan se, at der er noget i den ene testikel, og der er blodomløb, som der ikke skal være. Så chanchen er desværre ret stor for, at det er kræft.

Nu skal han ind i næste uge og scannes, og heldigvis kan han nå ind 3 gange og deponere sæd. Jeg må indrømme, at det gjorde mig glad, da det giver os et større "sikkerhedsnet".

Lige nu prøver vi at fordøje, at han skal opereres, og så håber vi, at det snart er overstået. Vi håber, at vi får mulighed for at sexe lidt til jul, da det er det tidspunkt, hvor jeg vil få min ægløsning, og da jeg lige har fået skyllet mine æggeleder, så der er større chanche for, at blive gravid.

Med hensyn til at få hjælp med at få børn, så står det lidt på standby indtil videre, indtil dette er overstået.

for lige at give lidt gode nyheder så blev jeg gravid 2 måneder efter jeg fik skyllet æggeledere så bare klø på. held og lykke og se at få levet en masse klatter. et lille tip jeg fik fra fertillitetsklinikken var at sex hver 3 dag er bedst for at få den bedste klat. fra mens er stoppet til næste mens - hver 3 dag.

Anmeld

19. december 2010

Putomanen

Maise skriver:

for lige at give lidt gode nyheder så blev jeg gravid 2 måneder efter jeg fik skyllet æggeledere så bare klø på. held og lykke og se at få levet en masse klatter. et lille tip jeg fik fra fertillitetsklinikken var at sex hver 3 dag er bedst for at få den bedste klat. fra mens er stoppet til næste mens - hver 3 dag.

Det er bare så dejligt at høre solskinshistorierne  Det kan virkelig berolige mig!

Normalt forsøger vi også at sexe hver 2-3 dag. Men pga. at min kæreste skal ind og deponere sæd, har vi ikke mulighed for at lave en masse klatter  Det bliver kun i dagene d. 22-24 december, at vi kan, for der skal være 3 dages afholdenhed, når man deponerer sæd. Men heldigvis er det lige omkring min ægløsning, som plejer at være ret præcis

Anmeld

19. december 2010

Maise

Putomanen skriver:

Det er bare så dejligt at høre solskinshistorierne  Det kan virkelig berolige mig!

Normalt forsøger vi også at sexe hver 2-3 dag. Men pga. at min kæreste skal ind og deponere sæd, har vi ikke mulighed for at lave en masse klatter  Det bliver kun i dagene d. 22-24 december, at vi kan, for der skal være 3 dages afholdenhed, når man deponerer sæd. Men heldigvis er det lige omkring min ægløsning, som plejer at være ret præcis

Super, ja det er tilsyneladende en videnskab at blive gravid. Har selv PCO og var over 2 år om at lave hende vi har.  for jer og kærestens klunker ;-) 

Anmeld

19. december 2010

Putomanen

Maise skriver:

Super, ja det er tilsyneladende en videnskab at blive gravid. Har selv PCO og var over 2 år om at lave hende vi har.  for jer og kærestens klunker ;-) 

Ja, det er sku ikke helt til at finde ud af, hvordan man får sig en lille bebs

Hold da op, 2 år er også længe. Jeg håber ikke, at vi kommer til at vente lige så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.