Nå, så kom dagen for, hvor kæresten skulle ind og have undersøgt hvorvidt, han har testikelkræft.
Jeg kunne desværre ikke være med, da jeg skulle til gynækolog og have undersøgt min livmoder og skyllet mine æggeledere. Vi havde aftalt, at jeg ville komme ud på hospitalet efterfølgende (vi fik selvfølgelig tid på samme tidspunkt, og ingen af dem kunne rykkes
). Og for at komme med en god nyhed, så var der fri passage i æggelederne, og alt så helt fint ud. Så der er intet galt med os, i forbindelse med at få børn. 
Vi troede, at kæresten skulle have en biopsi i dag, men det han ikke. Han har derimod fået tid til en operation i starten af januar, og så vil vi efterfølgende få at vide, hvorvidt det er kræft. De kan se, at der er noget i den ene testikel, og der er blodomløb, som der ikke skal være. Så chanchen er desværre ret stor for, at det er kræft.
Nu skal han ind i næste uge og scannes, og heldigvis kan han nå ind 3 gange og deponere sæd. Jeg må indrømme, at det gjorde mig glad, da det giver os et større "sikkerhedsnet".
Lige nu prøver vi at fordøje, at han skal opereres, og så håber vi, at det snart er overstået. Vi håber, at vi får mulighed for at sexe lidt til jul, da det er det tidspunkt, hvor jeg vil få min ægløsning, og da jeg lige har fået skyllet mine æggeleder, så der er større chanche for, at blive gravid. 
Med hensyn til at få hjælp med at få børn, så står det lidt på standby indtil videre, indtil dette er overstået.