Se lige her...(absolut anti-baby indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. september 2008

birgittemarie

Jeg har fundet verdens bedste site, hvor man kan se stort set alle afsnit af alle serier, der nogensinde har kørt på TV og en hel del films 8D

Og så er det streaming, så det er fuldt lovligt at hengive sig til timelange kigninger (C)

www.surfthechannel.com

Man skal have Mozilla firefox installeret for at bruge siden. Og forresten! Lad afsnittet buffe helt op, før du starter den, så kører det uden afbrydelser.

LOVEITLOVEITLOVEIT!!

Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

Loggidut

hov hov.....så er jeg lige med på en kigger....tarrrrk

Anmeld

3. september 2008

Loggidut

det hakker bare så vildt her hos mig? hvordan kan det være?

Anmeld

3. september 2008

Mikkelmusen

hvornår har du lavet det om så man skal bruge firefox? det plejer da at fungere fint bare med explorer her?

Anmeld

3. september 2008

Loggidut

det virker fint her uden firefox...med mindre firefox ligger som en del af exploren!

Anmeld

3. september 2008

Loggidut

HMMM, jeg har gang i noget ghostwhispers, og fandt ud af at grunden til den hakker er fordi den er langsom til at indlæse...

så mens jeg ser del 1 så åbner jeg lige del 2 i et andet vindue....så er den læst når jeg skal se den...skide smart altså!

tak for det bm...nu kan man jo se hvad man vil...når man vil...fedt!

Anmeld

3. september 2008

Loggidut

hmmm, må jeg lige spørge om noget?

de der sprogpakker? gør de sådan at alt ikke står på kinesisk eller hworn med det?(?)

Anmeld

3. september 2008

Astrid P

Så er det gu da derfor du ikke har tid til at skvadre med os andre herinde, BM... Du sidder simpelthen og ser serier hele dagen!
Jeg har lånt Sex and the City serien på DVD, så den er jeg gået i krig med. Jeg havde aldrig set et eneste afsnit af den, men må sige at jeg er blevet positivt overrasket.

Loggi - hvor ser Tif da skøn ud på dit nye billede. (L)

Anmeld

3. september 2008

Loggidut

Astrid P skriver:

Så er det gu da derfor du ikke har tid til at skvadre med os andre herinde, BM... Du sidder simpelthen og ser serier hele dagen!
Jeg har lånt Sex and the City serien på DVD, så den er jeg gået i krig med. Jeg havde aldrig set et eneste afsnit af den, men må sige at jeg er blevet positivt overrasket.

Loggi - hvor ser Tif da skøn ud på dit nye billede. (L)

tak (L)

Anmeld

3. september 2008

birgittemarie

HMMM, jeg har gang i noget ghostwhispers, og fandt ud af at grunden til den hakker er fordi den er langsom til at indlæse...

Nemlig. Lad den buffe før du ser noget som helst. Her kan jeg finde på at køre med op til 6 afsnit/parts til buffing på en gang 8D8(

hvornår har du lavet det om så man skal bruge firefox? det plejer da at fungere fint bare med explorer her?

Ok, det fungerer bare ikke på vores comp.

Harh og så er det ikke engang løgn 8D Jeg sidder og ser Nip/Tuck, mens jeg syr... (C)

Og ja, Tif er bare så dejlig på dit nye pic Sloggi (L)(L)(L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.