græder snaaart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.429 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Mor1012

HJÆÆÆLP

MIN DATTER ER 4 UGER! OG JEG AMMER HENDE.  HUN BEGYNDTE AT DØJE MED MEGET LUFT I MAVEN FOR 2 DAGE SIDEN, ONSDAG, EFTER HUN BEGYNDTE AT FÅ 60ML ERSRATNING OM NATTEN, HVIS DET ALTSÅ ER DERFOR. IGÅR BEGYNDTE JEG PÅ MYLICON DRÅBER MOD LUFT, MEN I NAT VAR HUN UMULIG OG IGEN NU PT HER TIL MORGEN. GRÆDER, PRESSER, TRÆKKER BENENE OP OG BLIVER FORSTYRRET AF DETTE I SIN SØVN HVERT 3-5MINUT....... I NAT FIK HUN KUN MIN MÆLK...

HUN HAR IKK VÆRET AF MED AFFØRING SIDEN IGÅR MORGES, HUN PLEJER AT LAVE 1 STOR AFF OM DAGEN OG MANGE SMÅ KLATTERIER I BLEERNE, PÅ STR MED 2KR

HVAD SKAL JEG GØRE......... CYKLER JEG MED HENDES BEN PRUTTER HUN , MEN DET HJÆLPER IKKE... KAMILLETHE HJALP IKKE... MEB ER HUN FORSTOPPET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

BinaMor

Emilie2010 skriver:

HJÆÆÆLP

MIN DATTER ER 4 UGER! OG JEG AMMER HENDE.  HUN BEGYNDTE AT DØJE MED MEGET LUFT I MAVEN FOR 2 DAGE SIDEN, ONSDAG, EFTER HUN BEGYNDTE AT FÅ 60ML ERSRATNING OM NATTEN, HVIS DET ALTSÅ ER DERFOR. IGÅR BEGYNDTE JEG PÅ MYLICON DRÅBER MOD LUFT, MEN I NAT VAR HUN UMULIG OG IGEN NU PT HER TIL MORGEN. GRÆDER, PRESSER, TRÆKKER BENENE OP OG BLIVER FORSTYRRET AF DETTE I SIN SØVN HVERT 3-5MINUT....... I NAT FIK HUN KUN MIN MÆLK...

HUN HAR IKK VÆRET AF MED AFFØRING SIDEN IGÅR MORGES, HUN PLEJER AT LAVE 1 STOR AFF OM DAGEN OG MANGE SMÅ KLATTERIER I BLEERNE, PÅ STR MED 2KR

HVAD SKAL JEG GØRE......... CYKLER JEG MED HENDES BEN PRUTTER HUN , MEN DET HJÆLPER IKKE... KAMILLETHE HJALP IKKE... MEB ER HUN FORSTOPPET

jeg ved ikke hvad du skal gøre men erstatning hjælper ihvertfal ikke. mange børn for forstoppelse af det nemlig. am am am... kør evt hånd rundt i massage på maven omkring navlen/underlivet i URETS RETNING (IKKE OMVENDT)

giv hende evt et varmt bad og cykel som du gør..

Anmeld

17. december 2010

twinboys

Emilie2010 skriver:

HJÆÆÆLP

Jeg ville tage til læge med hende... Men fortsæt med at cykle med hende... Det tager jo noget af luften og prutter kan gøre ondt at liggende, de skal jo ud...'

Lidt mave massage ville være godt.... Hvor bor i henne, jeg vil gerne hjælpe dig med det, ellers kontakt mig så skal jeg forklare hvad du kan gøre...

God bedring til hende...

Majbritt

Anmeld

17. december 2010

SpunkenJo

Emilie2010 skriver:

HJÆÆÆLP

Jeg kan også kun anbefale dig at holde fast i amningen hvis ikke der skal mere end 60 ml erstatning til (hvis det da er det) men ofte kan erstatning give maveproblwmer hos de små.

Malk evt ud for at øge mælkeprodultionen og giv hende flaske med det du har malket ud. (det ku farmand evt, gøre i eftermiddag når han kommer hjem, så du kan sove lidt....)

Og go ide med varme bade til den lille, oh så cykle med benene og masser maven let.

Det kan godt tage et par dage.... Søg læge hvis du føler for det.

Go bedring
Kram Jo

Anmeld

17. december 2010

Mor1012

tusinde tak for svarene 

nu havde hun en stor aff igår morges, sys i jeg skal vente med lægekontakt til imorgen  og så se tiden an idag

Anmeld

17. december 2010

Mor1012

problemet er bare at hun ikke får sovet.. vågner hvert 5 min og presser og nogle gange græder.. det frygteligt ay være tilskuer til.

Anmeld

17. december 2010

BinaMor

Emilie2010 skriver:

tusinde tak for svarene 

nu havde hun en stor aff igår morges, sys i jeg skal vente med lægekontakt til imorgen  og så se tiden an idag

det du føler dig mest tryg ved. føler du hun har ondt så ja. føler du det er på vej væk eller lure om hjørnety så se tiden an.

men det er giga hårdt at se sit barn have ondt.

personligt ville jeg nok ringe her når de åbner om ikke andet for at få fif. eller min bekymring væk.

Anmeld

17. december 2010

missie20

Syntes du skal købe noget laktulose og give hende, men snak lige med lægen hvor meget du skal give hende. Lyder som min søn for nogle måneder siden. Der prøvede jeg alle fiduser og ingen hjalp, kun latulose. Han fik ikke søvn om natten fordi han lå og pressede og pressede og mor fik heller ikke noget søvn, og det er synd for begge parter.

Anmeld

17. december 2010

Magsen

Emilie2010 skriver:

HJÆÆÆLP

jeg vil sige at hvis det er det samme som med min datter så skal du tage det helt roligt..

jeg begyndte at give hende lidt flaske da jeg ikke rigtig havde nok de første par dage gjorde hun nøjagtig som du beskriver men hun havde ikke hård mave, hun havde hun ikke afføring i 4-5 dage men når hun så havde, så var det stadig helt blødt.. Så jeg tror bare det er den lille mave der skal vænne sig til at få noget nyt. Hun får en flaske mme om dagen(ikke hver dag) da jeg ikke har nok om aftenen, og der går rigtig godt nu

men vi cyklede, masserede maven osv.. men der går over af sig selv

Anmeld

17. december 2010

Tulle28

Det er meget normalt at de har lidt maveproblemer i starten, det er fordi deres tarmsystem ikke er helt modent endnu.

Hvis du kun giver 60 ml erstatning ville jeg droppe den og amme noget mere. Og hvis det er for at du kan få lidt fri, så malk ud og lad farmand give din mælk på flaske.

Lactulose synes jeg er et skråplan og det synes jeg ikke du skal begynde på, det er meget muligt det er ufarligt, men hvis det er pga. umodne tarme, så er det jo noget hun "skal igennem", og så tror jeg altså ikke det hjælper...

Vi havde samme problem med min datter og vi gik til zoneterapi - tror vi var der 3 gange. Hvis du er medlem af Danmark, får du tilskud.

Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.