græder snaaart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

JoSiDa-mor

Emilie2010 skriver:

HJÆÆÆLP

MIN DATTER ER 4 UGER! OG JEG AMMER HENDE.  HUN BEGYNDTE AT DØJE MED MEGET LUFT I MAVEN FOR 2 DAGE SIDEN, ONSDAG, EFTER HUN BEGYNDTE AT FÅ 60ML ERSRATNING OM NATTEN, HVIS DET ALTSÅ ER DERFOR. IGÅR BEGYNDTE JEG PÅ MYLICON DRÅBER MOD LUFT, MEN I NAT VAR HUN UMULIG OG IGEN NU PT HER TIL MORGEN. GRÆDER, PRESSER, TRÆKKER BENENE OP OG BLIVER FORSTYRRET AF DETTE I SIN SØVN HVERT 3-5MINUT....... I NAT FIK HUN KUN MIN MÆLK...

HUN HAR IKK VÆRET AF MED AFFØRING SIDEN IGÅR MORGES, HUN PLEJER AT LAVE 1 STOR AFF OM DAGEN OG MANGE SMÅ KLATTERIER I BLEERNE, PÅ STR MED 2KR

HVAD SKAL JEG GØRE......... CYKLER JEG MED HENDES BEN PRUTTER HUN , MEN DET HJÆLPER IKKE... KAMILLETHE HJALP IKKE... MEB ER HUN FORSTOPPET

Nu ved jeg ikke, hvilken modermælkserstatning, du bruger, men det lyder præcis som min søn på 7 uger. Han har fået modermælkserstatning siden han var 14 dage gammel.

Vi har prøvet med fem forskellige slags modermælkserstatning (også dem på recept), og den eneste der kan holde gang i maven er den grønne allomin. Den giver desværre også en del luft i maven, og p.t. er vi nødt til også at give ham laktulose om morgenen, for at han ikke skal være forstoppet.

Sidste gang han var forstoppet, ringede jeg til vagtlægen efter to døgn, da han var meget forpint. Her var svaret, at man ikke gør noget ved det, før der er gået fire døgn...!!! Heldigvis fik jeg selv gang i hans mave igen med massage og laktulose.

Måske skal deres små maver bare have tid til at vænne sig til modermælkserstatningen, for de sidste to dage har han haft knapt så meget luft i maven, og han har sovet betydeligt bedre. Men jeg føler virkelig med dig, det er SÅ hårdt at se på, at de har så ondt.

og  for at du snart skal ind og tage en kæmpe L....ble.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.