Skrig og skrål -hjæælp :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2008

H+S Skjolgborg.

[citat][f][småt]Charlie1980 skriver:[/småt][/f] Hej søde piger, og tusind tak for jeres svar. Jeg starter lige med en lille update, for her til morgen, da han stod op, var det nøjagtigt det samme skrigeri, og det stod på i lidt over 1 time, og det var fra første færd, han stod op.. :( Han ville hverken det ene eller det andet.. Han ville heller ikke have tøj på, ville ikke have mad. Han bad på et tidspunkt om at smage mine cornflakes og så gav jeg ham lidt, så ville han ikke have det, og jeg spiste det selv. Så blev han vildt sur over det og hylede og skreg og ville prøve at tage det ud af min mund, hvilket jeg selvfølgelig ikke ville have og bad ham lade være. Så tilbød jeg ham noget nyt, hvilket han så nægtede at tage imod indtil jeg selv var ved at spise det, så ville han pludseligt gerne have det. Det fik han så. Men da han så havde fået det i munden, ville han alligevel ikke have det og gjorde tegn til at ville spytte det ud. Men han ville kun have, at jeg tog imod det med min mund! Det ville jeg ikke, og tilbød ham min hånd eller en en skål. Det duede ikke, han ville have, jeg skulle tage imod det med min mund. Det endte med, at jeg tog det ud af hans mund med mine fingre. Herefter gav vi ham tøj på, hvilket foregik på den måde, at den ene holdt hans arme mens den anden gav ham tøj på, for ellers kunne det ikke lade sig gøre, da han blev ved med at trække det af igen - under hylen og skrigen selfølgelig.. Men efter det, faldt han ligesom til ro og kunne nu tage imod noget at spise.. Måske skal jeg bare til at være mere streng?! Men da han endelig var faldet til ro, blev jeg simpelthen så ked af det. Det er så hårdt, og det har stået på hver eneste dag i snart halvanden uge! :'( Stumpen: Jeg tror ikke, han er træt, for det kan lige så vel komme lige, når han er vågnet, som her til morgen eller efter en lur, som senere. Nilles: Jeg har godt nok ikke prøvet at sige til ham, at jeg godt kan forstå, han er sur og ked af det. Men jeg har prøvet at sætte mig ned på gulvet til ham. Men han vil somregel have, at vi skal lege, hvilket jeg også meget gerne vil. Men det skal være 100% som han gerne vil have det, ellers bryder helvede løs, og så gider jeg ikke lege.. :( Der har jeg så prøvet at sige til ham stille og roligt, at jeg jeg ikke har lyst til det, han vil have mig til, og at det kan godt være, han synes, det er rigtig træls, men så kan vi gøre sådan el. sådan. Men .. Ja, det hjælper ikke rigtigt noget.. :( Henriette: Tak for dit lange og meget fyldestgørende svar og de gode råd. Marcus er lige fyldt 2, vi er/var jo i samme gruppe inde på NB ;) -og her smil :D Jeg tror ikke, det er noget med ørerne, da han slet ikke reagerer henne i børnehaven (jeg siger børnehave, fordi det her i Lux ikke er opdelt på samme måde som i DK), og han tager sig heller ikke til ørerne eller noget, så det tror jeg, at jeg meget sikkert kan udelukke. Men jeg tror måske, du har ret i, at jeg skal være lidt mere kontant overfor ham, og så skulle jeg måske prøve det med at sætte ham et sted, i sengen eller noget andet, og få ham til at køle af. Han vil gerne se en halv times DVD og sidder der gerne, og indtil igår har det også kunnet adsprede ham og få fjernet fokus fra hans "raseri", men igår hjalp det bare ikke.. Tak for dine råd. :) PS: jeg kyssder og krammer ham meget hver eneste dag, så det kan ikke være det, han mangler ;) Mange store (H)(H) og igen 1000 tak for jeres svar.[/citat] hej igen... Det var så lidt.. Ok var vi det der kan man bare se (det med netbaby)..*SS*... Oki han er kun lige bleve 2 år så kan ½ time også være meget for ham af sidde stille og se tegne film osv.. men du må prøve der frem af vores råd ikke meget andet af gøre.. det med ørne skal du ikke sig min søn reagerer ikke altid på det oghar vået dræn i 5-6 gange nu og haft ja nok mellemøresbetændelse 15-20 gange...Tit væske i mellem øre.. ja min datter var det kun af og til fik hende så tjekke og væske på begge ørne skulle 2 gane om dage i en mdr puste med sugerør i vand med hende. Af få ham tjekke skade jo ikke så er det da gjort..Håber det løse sig og han blever mere rolig. Knusssss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

H+S Skjolgborg.

[citat][f][småt]henriette larsen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Charlie1980 skriver:[/småt][/f] Hej søde piger, og tusind tak for jeres svar. Jeg starter lige med en lille update, for her til morgen, da han stod op, var det nøjagtigt det samme skrigeri, og det stod på i lidt over 1 time, og det var fra første færd, han stod op.. :( Han ville hverken det ene eller det andet.. Han ville heller ikke have tøj på, ville ikke have mad. Han bad på et tidspunkt om at smage mine cornflakes og så gav jeg ham lidt, så ville han ikke have det, og jeg spiste det selv. Så blev han vildt sur over det og hylede og skreg og ville prøve at tage det ud af min mund, hvilket jeg selvfølgelig ikke ville have og bad ham lade være. Så tilbød jeg ham noget nyt, hvilket han så nægtede at tage imod indtil jeg selv var ved at spise det, så ville han pludseligt gerne have det. Det fik han så. Men da han så havde fået det i munden, ville han alligevel ikke have det og gjorde tegn til at ville spytte det ud. Men han ville kun have, at jeg tog imod det med min mund! Det ville jeg ikke, og tilbød ham min hånd eller en en skål. Det duede ikke, han ville have, jeg skulle tage imod det med min mund. Det endte med, at jeg tog det ud af hans mund med mine fingre. Herefter gav vi ham tøj på, hvilket foregik på den måde, at den ene holdt hans arme mens den anden gav ham tøj på, for ellers kunne det ikke lade sig gøre, da han blev ved med at trække det af igen - under hylen og skrigen selfølgelig.. Men efter det, faldt han ligesom til ro og kunne nu tage imod noget at spise.. Måske skal jeg bare til at være mere streng?! Men da han endelig var faldet til ro, blev jeg simpelthen så ked af det. Det er så hårdt, og det har stået på hver eneste dag i snart halvanden uge! :'( Stumpen: Jeg tror ikke, han er træt, for det kan lige så vel komme lige, når han er vågnet, som her til morgen eller efter en lur, som senere. Nilles: Jeg har godt nok ikke prøvet at sige til ham, at jeg godt kan forstå, han er sur og ked af det. Men jeg har prøvet at sætte mig ned på gulvet til ham. Men han vil somregel have, at vi skal lege, hvilket jeg også meget gerne vil. Men det skal være 100% som han gerne vil have det, ellers bryder helvede løs, og så gider jeg ikke lege.. :( Der har jeg så prøvet at sige til ham stille og roligt, at jeg jeg ikke har lyst til det, han vil have mig til, og at det kan godt være, han synes, det er rigtig træls, men så kan vi gøre sådan el. sådan. Men .. Ja, det hjælper ikke rigtigt noget.. :( Henriette: Tak for dit lange og meget fyldestgørende svar og de gode råd. Marcus er lige fyldt 2, vi er/var jo i samme gruppe inde på NB ;) -og her smil :D Jeg tror ikke, det er noget med ørerne, da han slet ikke reagerer henne i børnehaven (jeg siger børnehave, fordi det her i Lux ikke er opdelt på samme måde som i DK), og han tager sig heller ikke til ørerne eller noget, så det tror jeg, at jeg meget sikkert kan udelukke. Men jeg tror måske, du har ret i, at jeg skal være lidt mere kontant overfor ham, og så skulle jeg måske prøve det med at sætte ham et sted, i sengen eller noget andet, og få ham til at køle af. Han vil gerne se en halv times DVD og sidder der gerne, og indtil igår har det også kunnet adsprede ham og få fjernet fokus fra hans "raseri", men igår hjalp det bare ikke.. Tak for dine råd. :) PS: jeg kyssder og krammer ham meget hver eneste dag, så det kan ikke være det, han mangler ;) Mange store (H)(H) og igen 1000 tak for jeres svar.[/citat] hej igen... Det var så lidt.. Ok var vi det der kan man bare se (det med netbaby)..*SS*... Oki han er kun lige bleve 2 år så kan ½ time også være meget for ham af sidde stille og se tegne film osv.. men du må prøve der frem af vores råd ikke meget andet af gøre.. det med ørne skal du ikke sig min søn reagerer ikke altid på det oghar vået dræn i 5-6 gange nu og haft ja nok mellemøresbetændelse 15-20 gange...Tit væske i mellem øre.. ja min datter var det kun af og til fik hende så tjekke og væske på begge ørne skulle 2 gane om dage i en mdr puste med sugerør i vand med hende. Af få ham tjekke skade jo ikke så er det da gjort..Håber det løse sig og han blever mere rolig. Knusssss [/citat] p.s glemt lige af victorias øre er super finde efter den mdr.. Knussss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.