hvor køber i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. december 2010

mor-til-vanessa

pasta farve og de der man bruger til blomster.

bruger i andet, altså værktøjer og hvis i gør hvad bruger i.?

hvor køber i jeres henne?? og ved i om der er en uk side, da det jo tit er billigere.?? har kigget og kigget, men synes ikke rigtig jeg har fundet noget ordentligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

mor-til-vanessa

ikke nogen kagedamer der kender en side?

Anmeld

17. december 2010

Anasmor

Jeg køber de fleste af mine basis ting her www.dinkage.dk da den er den billigste i dk.. ellers køber jeg her http://www.apieceofcakethame.co.uk/shop.aspx hvis det er noget de ikke har ved dinkage.dk.. fordelen ud over at dinkage er billig, er at de kun tager porto for pakkens vægt, så der vil du ikke komme ud for at skulle betale 70 kr i porto for en enkelt farve i forhold til andre danske kagebutikker

God fornøjelse

Anmeld

17. december 2010

mor-til-vanessa

Anasmor skriver:

Jeg køber de fleste af mine basis ting her www.dinkage.dk da den er den billigste i dk.. ellers køber jeg her http://www.apieceofcakethame.co.uk/shop.aspx hvis det er noget de ikke har ved dinkage.dk.. fordelen ud over at dinkage er billig, er at de kun tager porto for pakkens vægt, så der vil du ikke komme ud for at skulle betale 70 kr i porto for en enkelt farve i forhold til andre danske kagebutikker

God fornøjelse

ih tusind tak. har siddet og kigget og kigget. ja jeg synes det er vildt det koster 75 kr for at få sendt to ting.

tusind tak og god jul

Anmeld

17. december 2010

Anasmor

Så lidt da.. tror ikke det koster mere end 20-25 kr at få sendt fra dinkage

Blev selv skide harm da jeg for ½ år siden bestilte en farve et "bestemt sted", og skulle betale 38 kr for farven og 70 kr i porto

Så det er bare med at finde de billige steder

Anmeld

17. december 2010

mor-til-vanessa

Anasmor skriver:

Så lidt da.. tror ikke det koster mere end 20-25 kr at få sendt fra dinkage

Blev selv skide harm da jeg for ½ år siden bestilte en farve et "bestemt sted", og skulle betale 38 kr for farven og 70 kr i porto

Så det er bare med at finde de billige steder

ja og man kan jo nemt komme til at købe mere end det man skal bruge.

har i hver faldt fundet det jeg skal bruge derinde, så det var bare et super sted.

Anmeld

17. december 2010

Den lykkelige

Jeg har købt alle mine farver, udstikkere til blomster osv på "kagebutikken.dk" og på "dinkage.dk"..

Anmeld

17. december 2010

mor-til-vanessa

milopilo skriver:

Jeg har købt alle mine farver, udstikkere til blomster osv på "kagebutikken.dk" og på "dinkage.dk"..

ok tak. synes kagebutikken er lidt dyrt, så har lige bestilt fra dinkage.dk :-)

Anmeld

17. december 2010

Loa

mor-til-vanessa skriver:

Syntes OVERHOVEDET ikke det er i orden at præsenterer den hjemmeside dinkage.dk for mig..........

Jeg er jo SOLGT..........

Iiih jeg vidste jeg ikke skulle læse med i denne tråd

Anmeld

17. december 2010

Den lykkelige

mor-til-vanessa skriver:

Ja synes jeg også de er.. Især deres porto.. selv hvis man bare skal have en lille ting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.