Hvor er det drææææbende..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Pige2009

lillespurv20 skriver:

Den lyder bare kanon, lige noget for mig

Fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Koen.

Dinna88 skriver:

Øv da!
hm, hvad så med at begive dig ud i at læse noget psykologi? Mange undervisningsbøger (jeg kan godt give dig titler) er jo rigtig gode at have i hovedet når man har/får børn, da man jo kan bruge det. Det er jo også super spændende med identitsdannelse i vores samfund. Og kriser! Og det er jo bare at læse  

Det kunne faktisk være en rigtig god ide

Anmeld

16. december 2010

Cris

Jeg er ikke alene, men jeg har tit været alene om aftenen med børn. Jeg læser, jeg ser film, jeg finder på aaaaalt muligt på computeren, jeg ordner tøj og alt andet praktisk, jeg forbereder lidt madplanen, jeg leger med billeder og photoshop osv osv osv... Jeg har det meget meget svært med at kede mig, jeg ville bare ønske mig, at jeg havde flere timer for mig selv!!!!!

Anmeld

16. december 2010

Koen.

Cris skriver:

Jeg er ikke alene, men jeg har tit været alene om aftenen med børn. Jeg læser, jeg ser film, jeg finder på aaaaalt muligt på computeren, jeg ordner tøj og alt andet praktisk, jeg forbereder lidt madplanen, jeg leger med billeder og photoshop osv osv osv... Jeg har det meget meget svært med at kede mig, jeg ville bare ønske mig, at jeg havde flere timer for mig selv!!!!!

Hvor må det være dejligt at have det sådam

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

lillespurv20 skriver:

Det kunne faktisk være en rigtig god ide

Jeg er glad for at kunne hjælpe!

Jeg håber du finder ud af noget at lave 

Anmeld

16. december 2010

Koen.

Dinna88 skriver:

Jeg er glad for at kunne hjælpe!

Jeg håber du finder ud af noget at lave 

det er godt der er nogen der kan hjælpe når jeg ikke er så kreativ

Anmeld

16. december 2010

Cris

lillespurv20 skriver:

Hvor må det være dejligt at have det sådam

Ja, det er det. Den negative side er, at jeg går rundt i livet hele tiden med den følelse, at jeg ikke har nok timer, at tiden løber fra mig og at jeg ikke nå nok... Men jeg skal sige til mig selv, at jeg bare skal akceptere det, og så skal jeg vente at blive pensionist til at have alt den tid, jeg har brug for

Jeg tror, at der kommer fra, at jeg har været alene hjemme siden jeg hvar ca 7 eller 8 år. Min mor kom hjem ca. kl19 i de første år og så efter jeg blev ca 15 kom hun hjem ca kl21:00  Jeg skulle selv sorge for underholding  

Anmeld

16. december 2010

Koen.

Cris skriver:

Ja, det er det. Den negative side er, at jeg går rundt i livet hele tiden med den følelse, at jeg ikke har nok timer, at tiden løber fra mig og at jeg ikke nå nok... Men jeg skal sige til mig selv, at jeg bare skal akceptere det, og så skal jeg vente at blive pensionist til at have alt den tid, jeg har brug for

Jeg tror, at der kommer fra, at jeg har været alene hjemme siden jeg hvar ca 7 eller 8 år. Min mor kom hjem ca. kl19 i de første år og så efter jeg blev ca 15 kom hun hjem ca kl21:00  Jeg skulle selv sorge for underholding  

ja, du bliver en meget travl pensionist Jamen så er du jo vant til det, og så finder man netop noget at lave bare for at få tiden til at gå

Anmeld

16. december 2010

Cris

lillespurv20 skriver:

ja, du bliver en meget travl pensionist Jamen så er du jo vant til det, og så finder man netop noget at lave bare for at få tiden til at gå

Jamen, men jeg kan også finde på at sidde og finde en film og så er 2 timer gået   Min stryge tøj kikker på mig og venter og venter i mens... 

Anmeld

17. december 2010

N&J

Jeg elsker denne her alene tid om aftenen, jeg laver lektier, ser serier på nettet, surfer efter alt og bare hygger mig med min alene tid, spiller lidt wii.. syntes det er helt enormt dejligt at have bare lidt fritid, syntes det er nødvendigt som mor 24/7, men jeg har jo heller aldrig friweekender, så måske derfor.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.