Hvor er det drææææbende..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.925 visninger
40 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Koen.

KEDELIGT AT VÆRE ALENE OM AFTEN

Piger hvad laver i når de små poder er puttet? Jeg synes simpelthen det er så trist bare at hænge foran computeren og tvet
Og Lærke sover altid et sted mellem 18.00 og 19.30 og der er jeg bare ikke helt klar til at sove endnu

så kom frisk hvad laver i singlemoms??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Pige2009

Jeg læser utrolig meget - elsker bøger

Anmeld

16. december 2010

Risen

er jo ikke single, men er tit alene her om aften på grund af rasmus arbejder. Bruger ofte tiden på at gøre noget godt for mig selv.. Creme , hudmaske, neglelak , øjnbryn osv 

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

Du kan læse bøger, være kreativ, bum bum.. Du kunne jo få dig en hobby som at strikke f.eks. Det er noget der tager tid

Jeg kan bruge oceaner af tid på ar redigere billeder, ved ikke m det er noget du gør i ?

Anmeld

16. december 2010

Koen.

Baagøe skriver:

Jeg læser utrolig meget - elsker bøger

Jeg elsker os at læse, men tror boghylderne trænger til lidt nyt først

Anmeld

16. december 2010

Koen.

Risen skriver:

er jo ikke single, men er tit alene her om aften på grund af rasmus arbejder. Bruger ofte tiden på at gøre noget godt for mig selv.. Creme , hudmaske, neglelak , øjnbryn osv 

nåh ja, det var faktisk en god ide nemlig MEGET længe siden

Anmeld

16. december 2010

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Er ikke singlemor, men laver det samme som dig. Og du har ret, kedeligt!

Manden sidder på sit kontor og spiller com. Og min lillebror (som bor hos os) sidder på sit værelse og spiller x-box.

Wuuhu gang i den.

Anmeld

16. december 2010

Risen

lillespurv20 skriver:

nåh ja, det var faktisk en god ide nemlig MEGET længe siden

hihi.. Ja man glemmer helt sig selv til tider efter man er blevet mor..  .. Har lige ordnet hår.. MMhh skøønt 

Anmeld

16. december 2010

JulieE

Nu er jeg ikke singlemor, men har derimod en mand der arbejder på et teater og ofte er væk om aftenen.

Jeg bruger aftenen, når ungerne er lagt, på at læse, hækle -er igang med et tæppe af firkanter og hækler også små savlesmække jeg sælger, computeren (face og baby.dk ) og så går jeg tit tidligt i seng, så jeg er frisk og udhvilet til at klare morgenerne alene

Anmeld

16. december 2010

Koen.

Dinna88 skriver:

Du kan læse bøger, være kreativ, bum bum.. Du kunne jo få dig en hobby som at strikke f.eks. Det er noget der tager tid

Jeg kan bruge oceaner af tid på ar redigere billeder, ved ikke m det er noget du gør i ?

Jamen vil faktisk gerne lære at strikke, men kræver der er nogen der kan lære mig det

Min computer er så gammel at der ikke findes et program til at redigere billeder, og tror den ville gå ned hvis jeg lagde et sådan program ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.