nu vi snakker tandlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. september 2008

bette

hvor mange bisser har jeres børn???

mikkel mangler kun de 4 sidste kindtænder.. så har han dem alle..
de får vel 8 kindtænder ik?:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

Plysbjørnen

Laura har 7 bisser... 4 i overmunden og 3 i undermunden, den ene er lige brudt frem inden for de sidste par dage...

Anmeld

2. september 2008

Loggidut

tif har 4 stk, 2 for oven og 2 forneden...og jeg tror sgu det er de tænder hun har fået tildelt her i livet...for der sker ikke en prut på den front!

Anmeld

2. september 2008

Nadi

Oliver har 4 i overmunden og 4 i undermunden så ja for dem der er skarpe så har han i alt 8 tænder (haha her var jeg så lige ved at skrive 8 munde :)), ja jeg har aldrig påstået jeg selv var skarp ;))

-Nadia

Anmeld

2. september 2008

ivfmarie

Malte har de samme 6 stk som han har haft for ever... Mon aldrig der skal komme flere?

Anmeld

2. september 2008

Kaufie

William har tre forneden og 4 foroven. Og så er den 4. fortand i undermunden og mindst en kindtand brudt igennem gummen, men endnu ikke rigtig at mærke.

Anmeld

2. september 2008

linemus

Signe har 11 tænder - de 8 foran og 3 kindtænder.

Nanna har 2 foroven og 2 forneden (4 tænder, Nadia ;) ). Hun får heller aldrig flere, tror jeg...

Bettemouse: Ved sgi ikke lige hvordan tænderne er fordelt, men ved, at de får 20 i alt (det har Sebastian nemlig).

Knus Line

Anmeld

2. september 2008

Mie A

ivfmarie skriver:

Malte har de samme 6 stk som han har haft for ever... Mon aldrig der skal komme flere?

præcis det samme her... der er bare intet sket i et halvt år :) - men knægten mener vist heller ikke at han har behov for flere...

Anmeld

3. september 2008

Juniors mor

Julie har de 4 for oven og 4 forneden. Så er der lige brudt en kindtand frem i hver side for oven - alt i alt må det give 10 tænder ;)

-Helle, der troede hjørnetænderne kom før kindtænderne (?)

Anmeld

3. september 2008

bette

linemus skriver:

Signe har 11 tænder - de 8 foran og 3 kindtænder.

Nanna har 2 foroven og 2 forneden (4 tænder, Nadia ;) ). Hun får heller aldrig flere, tror jeg...

Bettemouse: Ved sgi ikke lige hvordan tænderne er fordelt, men ved, at de får 20 i alt (det har Sebastian nemlig).

Knus Line

ahh okay.. hehe tak for det.. så dvs mikkel har 16 bisser:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.