tøsehygge m./u. børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Gittemor09

Marie1 skriver:

Hej.

Synes det lyder som en super ide med at mødes på lolland og for mig kunne det også sagtens være i en weekend. Jeg er selv på udkig efter nye venner, da mange af mine veninder enten er flyttet væk hernede fra eller bare har travlt med meget andet. synes det kan være rigtig svært at arrangere en masse med veninder der ikke selv har børn, da man jo ofte tidligere har lavet en masse spændende ting sammen, men nu er det pludselig på barnets præmisser. det kan flere af veninderne desværre have lidt svært ved at forstå. samtidig er man pludselig to forskellige steder henne i sit liv - veninden taler om alle de ting hun plejer (venner, arbejde, fester, parforhold osv. ) og selvom jeg prøver det også, er det jo meget naturligt at man taler meget om sit barn. det er ikke alle der synes det er lige spændende at høre om hele tiden.. heldigvis har jeg dog stadig et par gode veninder tilbage, men når man er på barsel har man pludselig en masse tid og brug for at se andre mødre.

Så alt i alt - jeg er klar på at skrive sammen med nogen og mødes.

kunne ikke have beskrevet det bedre selv

men så må vi bare finde et tidspunkt og et sted

hvor er du fra på lolland??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Marie1

Jamen så må vi jo bare starte noget op selv i weekenden på lolland. ved du om der er andre der er interesserede?

Måske vi bare skulle springe ud i det og finde et par datoer og så kan folk melde sig på hvis de har lyst og ellers bliver det bare os to, gittemor.

Anmeld

12. januar 2011

Marie1

Hov, glemte lige... jeg er fra stokkemarke.

Anmeld

12. januar 2011

Gittemor09

Marie1 skriver:

Jamen så må vi jo bare starte noget op selv i weekenden på lolland. ved du om der er andre der er interesserede?

Måske vi bare skulle springe ud i det og finde et par datoer og så kan folk melde sig på hvis de har lyst og ellers bliver det bare os to, gittemor.

jaaah vi skal skam nok få det hyggeligt alligevel jamen den eneste weekend jeg ikke kan er den vi kommer til nu... ellers ser det ledigt ud indtil videre

så bare smid nogle datoer du kan

og kan du lægge hus til, eller?

jeg er selv fra Skørringe.. (lidt uden for maribo)

Anmeld

12. januar 2011

Marie1

Jamen super. Skal vi prøve at se om vi kan få nogle andre med? Kender du andre herinde fra eller er du ny ligesom jeg?

Jeg kan nok godt lægge hus til - dog alt efter hvor mange vi bliver.

Jeg kan enten lørdag den 5/2 eller søndag den 6/2

eller

lørdag den 12/2 eller søndag den 13/2.

Så har vi også lidt tid til at få inviteret nogle flere hvis det er. Tænker dog ikke meget mere end 6-8 styk ialt da mit hus ikke er så stort. Og jo færre man er jo mere får man jo også snakket.

Kan se at der er en del der mødes på falster og har mødtes i går, så det er nok ikke dem vi skal invitere, men nok nærmere nogle af alle de lolland folk der er.  

Hvad siger du til datoerne?

Anmeld

13. januar 2011

Gittemor09

Marie1 skriver:

Jamen super. Skal vi prøve at se om vi kan få nogle andre med? Kender du andre herinde fra eller er du ny ligesom jeg?

Jeg kan nok godt lægge hus til - dog alt efter hvor mange vi bliver.

Jeg kan enten lørdag den 5/2 eller søndag den 6/2

eller

lørdag den 12/2 eller søndag den 13/2.

Så har vi også lidt tid til at få inviteret nogle flere hvis det er. Tænker dog ikke meget mere end 6-8 styk ialt da mit hus ikke er så stort. Og jo færre man er jo mere får man jo også snakket.

Kan se at der er en del der mødes på falster og har mødtes i går, så det er nok ikke dem vi skal invitere, men nok nærmere nogle af alle de lolland folk der er.  

Hvad siger du til datoerne?

det lyder da bare helt kanon...

dem jeg har snakket med herinde fra som er fra lolland har jeg ikke set meget til...

men det virker som om tråden er inaktiv så man ikke rigtig kan se den nogle steder.. så måske en af os skulle oprette en ny tråd med forslag på datoer, og så kan man skrive sig på..

jeg er med på enten d. 5-6/2

og synes næsten du skal oprette tråden da du lægger hus til.. (men gør det gerne hvis du er så ny så du ikke er så meget inde i det med at oprette indlæg)

Anmeld

14. januar 2011

Marie1

Super, det skal jeg nok gøre. tror jeg ved hvordan man gør. hehe.. må lige kigge på det når Marie sover. skal jeg bare oprette den herinde eller ude i den hvor man søger venner?

Hvad tid skal vi sige? Og til hvad tid ca? Det kan være meget rart at vide, tænker jeg.

Anmeld

14. januar 2011

Gittemor09

Marie1 skriver:

Super, det skal jeg nok gøre. tror jeg ved hvordan man gør. hehe.. må lige kigge på det når Marie sover. skal jeg bare oprette den herinde eller ude i den hvor man søger venner?

Hvad tid skal vi sige? Og til hvad tid ca? Det kan være meget rart at vide, tænker jeg.

tror det ville være nemmest inde under regionen (Lolland/falster)

og jeg tænker sådan lidt at det måske kunne være et par timer til at starte med...

måske 10-12 eller 14-16 (til de små der måske stadig sover til middag, som min gør)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.