tøsehygge m./u. børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.718 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Gittemor09

hejsa allesammen...

Har engang kommet med et oplæg omkring om der var nogle der ville mødes på lolland, og der var stor interesse for det indtil dagen kom.. hvilket gjorde mig meget ked af det, da jeg bruger det meste af min tid på at være herhjemme.. har ikke den store omgangskreds efter jeg gik fra sofies far, og ville selvfølgelig gerne lidt mere ud, end bare køre i aktivering hver dag efter sofie er afleveret og så hjem og hente hende og hjem og lege.. og så starter det hele forfra..

så tænkte på... om der nu var nogle denne gang der havde lyst til at ses..

der er en anden tråd omkring nykøbing.. og det lyder rigtig hyggeligt.. men de gør det i hverdage om formiddagen..

og så kom jeg til at måske man kunne gøre det en lørdag eller søndag om formiddagen istedet??

har egen bil så kan sagtens komme lidt rundt, kan dog ikke lægge hus til da vi bor hos mine forældre og der ikke er meget plads hos mig hvis vi bliver flere..

håber nogle svarer, og er interesseret (og undskyld det blev så langt)

Knuzz Fra Gitte og Sofie på snart 15 mdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Gittemor09

Gittemor09 skriver:

hejsa allesammen...

Har engang kommet med et oplæg omkring om der var nogle der ville mødes på lolland, og der var stor interesse for det indtil dagen kom.. hvilket gjorde mig meget ked af det, da jeg bruger det meste af min tid på at være herhjemme.. har ikke den store omgangskreds efter jeg gik fra sofies far, og ville selvfølgelig gerne lidt mere ud, end bare køre i aktivering hver dag efter sofie er afleveret og så hjem og hente hende og hjem og lege.. og så starter det hele forfra..

så tænkte på... om der nu var nogle denne gang der havde lyst til at ses..

der er en anden tråd omkring nykøbing.. og det lyder rigtig hyggeligt.. men de gør det i hverdage om formiddagen..

og så kom jeg til at måske man kunne gøre det en lørdag eller søndag om formiddagen istedet??

har egen bil så kan sagtens komme lidt rundt, kan dog ikke lægge hus til da vi bor hos mine forældre og der ikke er meget plads hos mig hvis vi bliver flere..

håber nogle svarer, og er interesseret (og undskyld det blev så langt)

Knuzz Fra Gitte og Sofie på snart 15 mdr...

opper den lige engang i håb om at der er nogle der skulle se det udover dem der er herinde uden at skrive lidt

Anmeld

21. december 2010

Gittemor09

op op op op

Anmeld

21. december 2010

Loa

Øv det er da rigtig ærgeligt folk melder fra i sidste øjeblik.... Hvis det er nogen trøst, sker det i ret mange af de tråde, der bliver oprettet hvor folk aftaler at mødes.... Jeg har i to omgange oplevet at folk meldte fra da dagen oprindede... Så det er super ærgeligt, men du må bestemt ikke tage det personligt....

Jeg ville helt sikkert gerne mødes hvis ikke lige lolland lå liige lidt langt væk.....

Håber du får stablet et arrangement på benene

Anmeld

21. december 2010

Gittemor09

Loa skriver:

Øv det er da rigtig ærgeligt folk melder fra i sidste øjeblik.... Hvis det er nogen trøst, sker det i ret mange af de tråde, der bliver oprettet hvor folk aftaler at mødes.... Jeg har i to omgange oplevet at folk meldte fra da dagen oprindede... Så det er super ærgeligt, men du må bestemt ikke tage det personligt....

Jeg ville helt sikkert gerne mødes hvis ikke lige lolland lå liige lidt langt væk.....

Håber du får stablet et arrangement på benene

ved godt det er svært at få stablet et møde på benene for folk kan jo hver især have deres grunde til at melde fra

har bare en ønsketænking om at måske kunne få en vennekreds af veninder op og køre..!!

Anmeld

10. januar 2011

merle2010

vi skal holde babymøde imorgen hos isimaven vi har en tråd herinde hvor vi aftaler det.. tror da bestemt du osse er velkommen men vi holder det jo som sagt på hverdage.. måske vi osse kunne finde ud af noget en weekend.. det ville jeg i hvert fald godt kunn

Anmeld

12. januar 2011

Marie1

Hej.

Synes det lyder som en super ide med at mødes på lolland og for mig kunne det også sagtens være i en weekend. Jeg er selv på udkig efter nye venner, da mange af mine veninder enten er flyttet væk hernede fra eller bare har travlt med meget andet. synes det kan være rigtig svært at arrangere en masse med veninder der ikke selv har børn, da man jo ofte tidligere har lavet en masse spændende ting sammen, men nu er det pludselig på barnets præmisser. det kan flere af veninderne desværre have lidt svært ved at forstå. samtidig er man pludselig to forskellige steder henne i sit liv - veninden taler om alle de ting hun plejer (venner, arbejde, fester, parforhold osv. ) og selvom jeg prøver det også, er det jo meget naturligt at man taler meget om sit barn. det er ikke alle der synes det er lige spændende at høre om hele tiden.. heldigvis har jeg dog stadig et par gode veninder tilbage, men når man er på barsel har man pludselig en masse tid og brug for at se andre mødre.

Så alt i alt - jeg er klar på at skrive sammen med nogen og mødes.

Anmeld

12. januar 2011

LISBETH:-)

Til dem der gerne vil mødes så se denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/63388pi1/veninder-soeges/veninder-fra-falster-soeges.aspx

Lige pt. mødes vi i hverdagene men til foråret/start sommer er vi allesammen tilbage på job, så der vil jeg tro det bliver lavet om til weekender.

Det fungere sådan at der hvergang bliver skrevet nogen datoer på den dato der er flest der kan bliver det. Vi tager så hverisær noget med f.eks brød, ost, pølse, kage eller hvad man nu har lyst til. Dette skriver vi os også på til.

Alle er velkomne både med og uden børn

Anmeld

12. januar 2011

Gittemor09

merle2010 skriver:

vi skal holde babymøde imorgen hos isimaven vi har en tråd herinde hvor vi aftaler det.. tror da bestemt du osse er velkommen men vi holder det jo som sagt på hverdage.. måske vi osse kunne finde ud af noget en weekend.. det ville jeg i hvert fald godt kunn

undskyld.. har ikke været inde og se at du havde skrevet... det lyder også rigtig hyggeligt.. ærgeligt det lige pt. er i hverdage...

men vi burde da kunne finde nogle på lolland også

Anmeld

12. januar 2011

Gittemor09

lisbeth2910 skriver:

Til dem der gerne vil mødes så se denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/63388pi1/veninder-soeges/veninder-fra-falster-soeges.aspx

Lige pt. mødes vi i hverdagene men til foråret/start sommer er vi allesammen tilbage på job, så der vil jeg tro det bliver lavet om til weekender.

Det fungere sådan at der hvergang bliver skrevet nogen datoer på den dato der er flest der kan bliver det. Vi tager så hverisær noget med f.eks brød, ost, pølse, kage eller hvad man nu har lyst til. Dette skriver vi os også på til.

Alle er velkomne både med og uden børn

har set den dejlige tråd og hvor meget i hygger jer

og vil såmænd også springe med på den med det samme det bliver lavet om til weekender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.