Det er vist første gang I ikke kan hjælpe mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. september 2008

ivfmarie

Jeg har tusind ting jeg skal lave - men ooorker ikke. Så jeg tænkte at jeg liige ville luske en tur på baby for at lade mig underholde af jer. MEN HVA NU!!?? Der er skrevet historisk få indlæg idag - øv... så må jeg jo igang med noget af det trælse...

Marie - slemt skuffet :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Jeg har tusind ting jeg skal lave - men ooorker ikke. Så jeg tænkte at jeg liige ville luske en tur på baby for at lade mig underholde af jer. MEN HVA NU!!?? Der er skrevet historisk få indlæg idag - øv... så må jeg jo igang med noget af det trælse...

Marie - slemt skuffet :S

Ja her sker ikke så dælens meget...

Betina

Anmeld

2. september 2008

bette

forstår godt din skuffelse.. men tror sku folk sidder klistret til fjerneren..
(H)

Anmeld

2. september 2008

Loggidut

jeg er her lidt sådan on off, og skal faktisk til at oprette et kedelig indlæg!

og forresten IVF...det kluns pakker jo ikke sig selv!

Anmeld

2. september 2008

Nadi

Ja der er virkelig sket ufatteligt lidt på siden idag! Jeg har også selv luret med på sidelinjen fordi jeg fatter hat af det jeg læser og det er noget vi skal fremlægge :S Det er bare træls, men mon ikke jeg fatter pointen på et tidspunkt af Orems model (?) :(

-Nadia

Anmeld

2. september 2008

ivfmarie

Nadi skriver:

Ja der er virkelig sket ufatteligt lidt på siden idag! Jeg har også selv luret med på sidelinjen fordi jeg fatter hat af det jeg læser og det er noget vi skal fremlægge :S Det er bare træls, men mon ikke jeg fatter pointen på et tidspunkt af Orems model (?) :(

-Nadia

bum bum bum... Orems model...
Er det ikke noget med at den enkelte patient skal sættes i stand til at tage bedst muligt vare på sig selv. Derfor skal sundhedsvæsenet formå at give patienten kompetencer, den nødvendige viden og de nødvendige færdigheder til at udøve god egenomsorg.... (?) Så hut jeg visker...

Marie - der er mere til biokemi og emryologi, end jeg er til de "bløde" fag ;)

Anmeld

2. september 2008

Nadi

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Ja der er virkelig sket ufatteligt lidt på siden idag! Jeg har også selv luret med på sidelinjen fordi jeg fatter hat af det jeg læser og det er noget vi skal fremlægge :S Det er bare træls, men mon ikke jeg fatter pointen på et tidspunkt af Orems model (?) :( -Nadia[/citat] bum bum bum... Orems model... Er det ikke noget med at den enkelte patient skal sættes i stand til at tage bedst muligt vare på sig selv. Derfor skal sundhedsvæsenet formå at give patienten kompetencer, den nødvendige viden og de nødvendige færdigheder til at udøve god egenomsorg.... (?) Så hut jeg visker... Marie - der er mere til biokemi og emryologi, end jeg er til de "bløde" fag ;) [/citat] Jo du husker helt rigtig, det har jeg nemlig fattet 8D Men jeg tror det virker så uoverskueligt fordi det er så nyt. Men jeg har aftalt med gæste-dp'en at jeg først henter Oliver kl 16 imorgen. Så får jeg lige en time ekstra til at læse i.

Anmeld

2. september 2008

linemus

bettemouse skriver:

forstår godt din skuffelse.. men tror sku folk sidder klistret til fjerneren..
(H)

Hvad er der i fjerneren da?

Knus Line - totalt uvidende om hvad der sker i omverdenen, hvis der da er en...

Anmeld

2. september 2008

linemus

Sløv sløv dag - herinde i hvert fald. Jeg begynder at komme mere og mere i omdrejninger mht. projektskrivning. Det er godt nok ikke let, når hjernen har ligget brak det sidste år og lidt til. Men jeg har en vejleder, der forstår at svinge pisken, så jeg må tage mig gevaldigt sammen. Jeg har allerede møde igen på fredag, og sidst virkede han noget irritabel over alle mine mangler, så må hellere være max på forkant denne gang. Arg, hvor jeg bare allerede ikke gider mere og glæder mig til det hele er overstået, samtidig med at jeg synes emnet er utrolig interessant og bliver helt bidt af det når jeg endelig er i gang. Hvor skizofren kan man være. Og hvorfor skal det være så svært.

Knus Line

Anmeld

2. september 2008

linemus

ivfmarie skriver:

Nadi skriver:

-Nadia

bum bum bum... Orems model...
Er det ikke noget med at den enkelte patient skal sættes i stand til at tage bedst muligt vare på sig selv. Derfor skal sundhedsvæsenet formå at give patienten kompetencer, den nødvendige viden og de nødvendige færdigheder til at udøve god egenomsorg.... (?) Så hut jeg visker...

Marie - der er mere til biokemi og emryologi, end jeg er til de "bløde" fag ;)

Det lyder ellers spændende. Især når man får det serveret så enkelt og ikke selv skal pløje sig igennem tung læsning ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.