skøn nabo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. september 2008

bette

jeg skulle hente mikkel.. på cykel.. ja jeg havde fuldstændig glemt at jeg havde ødelagt min nøgle til cyklen og min mand havde ekstra nøglen.. og var på arbejde.. :S

jeg ringede til min bror.. men han tog ik tlf.
jeg ringede til min veninde.. men hun havde ik bilen...
jeg ringede til en masse.. men de kunne ik eller tog ik tlf..
bussen var lige kørt og der var over 1 time til den næste kørte.
jeg stod nu der.. fuuuuuckk hva gør jeg..
ringede til min brors ven.. han kunne godt, men han skulle lige til viborg så der gik nok 3 kvarter.. hmm nå men spørger så dp om det er ok?
men nej desværre hun skulle aflevere hendes børn til gymnastik og til samtale på skolen.. så det skulle helst være nu her.. agghh
var ved at gå ned med stess... kiggede sukkende ud af vinduet.. da jeg får øje på min nabos bil.... uhhhhh tænkte jeg mon ik han kun give mig et lift..
ringede ham op.. og jo det ville han gerne.. :D det var meget heldigt for hvis jeg havde ringet 5 min senere havde han været til træning..

så jeg bagte lige muffins til ham og hans dame... lækre chokolade muffins.. som stor tak for hjælpen.. damn jeg følte mig egentlig dum.. at jeg ik engang havde mulighed for at hente min egen søn.. :$:S

men det er jo helt i bruunshåb og jeg bor jo i viborg.. så kunne ik engang nå at løbe derud.. og kan ku da heller ik løbe med mikkel på nakken hjem igen..

såå er total taknemlig for at have en nabo der liige gider give et lift når man er i nød.. (han fjerner også klamme edderkopper når min mand ik er home:))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

ivfmarie

hey du bette... du skulle da tage at sende det her indlæg til et af Tynens mormor-blade - plejer de ikke at gi en buket til sådan nogen skønne hjælpe-mennesker-i-nød-mennesker?

Marie - der også elsker mine naboe, og ville ønske at de kunne flytte med når vi rykker videre...

Anmeld

2. september 2008

bette

ivfmarie skriver:

hey du bette... du skulle da tage at sende det her indlæg til et af Tynens mormor-blade - plejer de ikke at gi en buket til sådan nogen skønne hjælpe-mennesker-i-nød-mennesker?

Marie - der også elsker mine naboe, og ville ønske at de kunne flytte med når vi rykker videre...

haaha det ka sku da godt være....
hvaaa tynen det må mormor elskeren jo vide,.;)

Anmeld

2. september 2008

Loggidut

hvorfor dog være flov!

godt naboskab er ikke og sige ski til...det der med godt naboskab hænger nemlig ikke på træer mere...så nyd det, og hjælp tilbage engang hvor de har problemer!

Anmeld

2. september 2008

Nadi

Nøj hvor skønt! Skøn skøn nabo du har dig der :D Og du skal slet ikke være flov det kan ske for selv den bedste!

Og skulle det ske igen så må du altså også giv mig et kald! Jeg var faktisk hjemme idag.

-Nadia

Anmeld

2. september 2008

Joan ( Smallie )

Ja du kan da også bare kontakte mig for jeg går jo hjemme og feder den hele dagen. Og når jeg skal til Viobrg køre jeg faktisk lige forbi bruunshåb;)

Anmeld

3. september 2008

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja du kan da også bare kontakte mig for jeg går jo hjemme og feder den hele dagen. Og når jeg skal til Viobrg køre jeg faktisk lige forbi bruunshåb;)

okay det lyder da ik helt dårligt.. meen mangler jo lidt dit nummer;)

Anmeld

3. september 2008

Joan ( Smallie )

Post til dig bette;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.