32+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.862 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. december 2010

JetteH

32+5 uger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

birthee

Det er da en fin lille mave 

Anmeld

16. december 2010

JetteH

syntes det er underligt og se andres maver i uge 32 så de meget større ind mig 

Anmeld

16. december 2010

birthee

mrsricki93 skriver:

Det kan jeg godt forstå - det er svært at undgå at sammenligne med andre... Min veninde, der er førstegangsgravid med termin 4 dage før mig, er også noget større end mig - og det er nr. 2  jeg venter... Men sådan er man jo så forskellige... Jeg var til 2. lægeundersøgelse idag, og fik at vide af lægen at det var en fin lille mave jeg havde

Anmeld

16. december 2010

JetteH

birthee skriver:

Det kan jeg godt forstå - det er svært at undgå at sammenligne med andre... Min veninde, der er førstegangsgravid med termin 4 dage før mig, er også noget større end mig - og det er nr. 2  jeg venter... Men sådan er man jo så forskellige... Jeg var til 2. lægeundersøgelse idag, og fik at vide af lægen at det var en fin lille mave jeg havde

ved godt det er svært at sammenligne  jeg har også lige været ved lægen og han siger også at der ikke er noget i vejen  han siger så til gengæld at fordi jeg ikke er så stor nu, er fordi jeg har været meget tynd inden jeg blev gravid 

Anmeld

16. december 2010

acdp8620

Sikke en fin lille babyhule

Anmeld

16. december 2010

JetteH

acdp8620 skriver:

Sikke en fin lille babyhule

tak

Anmeld

16. december 2010

birthee

mrsricki93 skriver:

ved godt det er svært at sammenligne  jeg har også lige været ved lægen og han siger også at der ikke er noget i vejen  han siger så til gengæld at fordi jeg ikke er så stor nu, er fordi jeg har været meget tynd inden jeg blev gravid 

Så er der jo ikke så meget i den sidste ende - jeg kan da se på min vægt, at det er godt der kun er 16 uger tilbage... Har godt nok kun tager 5,8 kg på, men gider heller ikke lande på de 20 kg ligesom sidst...

Anmeld

16. december 2010

JetteH

nej det er der ikke  

glæder mig nu meget til jeg har født, hun er meget livlig inde i maven, og sidder meget og trykker ved ribbene 

Anmeld

16. december 2010

Low

mrsricki93 skriver:

32+5 uger 

Jeg synes det er en rigtig flot mave du har

Jeg så sådan her ud da jeg var 32+0 så det er ikke fordi det er MEGET større end dig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.