Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carina87 skriver: Så fik jeg ringet til FG. Sød og rar JM som tog telefonen. Han var ret overbevist om at det var slimproppen og at smerterne også er meget normale i forbindelse med at den løsner sig. Dejligt!! Derudover sagde han at det var meget vigtigt at jeg tager den med ro fremover for ikke at fremskynde noget. Så nu har jeg vist hørt på det der med at sætte sig ned så meget, at jeg snart også hører efter og gør det. Men nøj, hvor er det bare ikke loge min stil. "Barnet skal blive inde så længe som muligt" må jeg gentage for mig selv når jeg kommer til at kede mig Dejligt at få det på plads. Og dejligt at få en rar stemme i røret som slet ikke virkede irriteret over, at jeg spildte hans tid Nu kan man da glæde sig endnu mere til at smutte til Viborg og føde!
Så fik jeg ringet til FG. Sød og rar JM som tog telefonen. Han var ret overbevist om at det var slimproppen og at smerterne også er meget normale i forbindelse med at den løsner sig. Dejligt!! Derudover sagde han at det var meget vigtigt at jeg tager den med ro fremover for ikke at fremskynde noget. Så nu har jeg vist hørt på det der med at sætte sig ned så meget, at jeg snart også hører efter og gør det. Men nøj, hvor er det bare ikke loge min stil. "Barnet skal blive inde så længe som muligt" må jeg gentage for mig selv når jeg kommer til at kede mig
Dejligt at få det på plads. Og dejligt at få en rar stemme i røret som slet ikke virkede irriteret over, at jeg spildte hans tid Nu kan man da glæde sig endnu mere til at smutte til Viborg og føde!
Dejligt!
Hvor er det spændende!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina87 skriver: Rolig og rolig... Jeg er bare total forvirret, for skal jo tænke på, at det er arveligt det der med at føde for tidligt, men samtiddig vil jeg heller ikke sætte mig det i hovedet, da jeg jo lige så godt kan gå 14 dage over... Men ja, hvis nu det virkelig er ved at være oppe over og jeg kan nå på nogen måde at udskyde noget vil jeg da helst det. Så tænkte om de måske kunne sige lidt om hvordan det hele så ud... Åh så forvirret!
Rolig og rolig... Jeg er bare total forvirret, for skal jo tænke på, at det er arveligt det der med at føde for tidligt, men samtiddig vil jeg heller ikke sætte mig det i hovedet, da jeg jo lige så godt kan gå 14 dage over...
Men ja, hvis nu det virkelig er ved at være oppe over og jeg kan nå på nogen måde at udskyde noget vil jeg da helst det. Så tænkte om de måske kunne sige lidt om hvordan det hele så ud... Åh så forvirret!
Så er du god til at skrive som om du lyder rolig Super, at du fik ringet til FG, og at jordemoderen (eller jordefaderen) var så venlig!
uh så spændende! 10 kr. på at du føder først!!!
Men ja, det er nok bedst hvis den lille lige tager en uge eller to mere derinde... mon du føder d. 24?
Mettemus skriver: uh så spændende! 10 kr. på at du føder først!!! Men ja, det er nok bedst hvis den lille lige tager en uge eller to mere derinde... mon du føder d. 24?
Får jeg så en tier? Skulle helst ikke føde d. 24. Har lovet min mor og Martin at jeg sidder mussestille og klemmer sammen fra d. 23. til d. 27.
Elvers skriver: Så er du god til at skrive som om du lyder rolig Super, at du fik ringet til FG, og at jordemoderen (eller jordefaderen) var så venlig!
He he... Tja det må være en blanding... Jordefaderen - ja det må han vel egentlighede. Selvom han præsenterede sig selv som jordemoder...
Uhhh... spændende, spændende... du må holde os opdateret når der kommer gang i tingene... Glæder mig sådan til den første fra 1. kvartal skal føde... selvom det selvfølgelig ville være bedst hvis bebse liiiige ville vente 10-14 dage med at melde sin ankomst
PeruBaby skriver: Uhhh... spændende, spændende... du må holde os opdateret når der kommer gang i tingene... Glæder mig sådan til den første fra 1. kvartal skal føde... selvom det selvfølgelig ville være bedst hvis bebse liiiige ville vente 10-14 dage med at melde sin ankomst
Skal jeg nok, men tror ikke der ker noget lige foreløbig
Jaaa, jeg glæder mig også til de første opdateringer, hvor de første begynder at skrive, at nu er fødslen i gang....hvis vi altså har overskud til det! Ellers må vi jo vente, til fødslen er overstået, men det kan nok også tilgives!
Måske skulle vi lave en tråd, hvor vi kan skrive, at nu har vi veer? Eller nu er vandet gået...eller hvordan det nu starter! Jeg ville elske at sidde op heppe på jer allesammen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128