Ja, jeg har simpelthen så mange spørgsmål til jer hele tiden. Mon I snart kræver løn?
(vil lige advare sarte sjæle om, at I altså kommer ret tæt på mit underliv i flg.) 
Jeg har haft meget udflåd under graviditeten - specielt her i slutningen. Men i går kom der altså virkelig meget! Både noget der var helt vandet og så sådan noget sejt slim. Lidt forskelligt om det var gult, gennemsigtigt eller rødligt(ligesom det der den sidste dag man har mens.) Det forsætter i dag. Er det mon slimproppen der er på vej ud? Det i sig selv er vel ganske ufarligt. Læste at den oftest går en uges tid før fødsel, men ellers alt fra timer til 6 uger!!
Derudover har jeg noget så ondt skeden og i knoglerne forneden - altså rundt om åbningen. Ved jo ikke lige hvad de hedder. Er det mon bare bækkenløsningen eller barnets hovede der driller? H*n står jo fast og har vist gjort det et stykke tid.
Jeg har tiltagene plukveer og de er virkelig onde! Men som I beskriver veer, så er det ikke i nærheden af det
Jeg fik jo afvide ved scanning i sidste uge at jeg havde forkortet livmoderhals og at jeg havde åbnet mig(hvor meget fattede jeg ikke lige).
Min mor og søster har født før tid(i alt 5 gange).
JM sagde sidst at jeg skulle ringe til fg, hvis jeg begyndte at bløde eller få regelmæssige plukveer. Har ikke regelmæssige plukveer og det er jo ikke rigtigt blod der kommer ud - bare "slimblod".
Ville I have ringet? Det føles lidt som om jeg overreagerer, men samtidig vil jeg da også gerne passe på, hvis h*n virkelig er ved at gøre klar til at melde sin ankomst. Har jo først termin d. 14/1.
WHAT TO DO
Anmeld