Var det mon slimproppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
27 svar
0 synes godt om
16. december 2010

CA

Ja, jeg har simpelthen så mange spørgsmål til jer hele tiden. Mon I snart kræver løn?

(vil lige advare sarte sjæle om, at I altså kommer ret tæt på mit underliv i flg.) 

Jeg har haft meget udflåd under graviditeten - specielt her i slutningen. Men i går kom der altså virkelig meget! Både noget der var helt vandet og så sådan noget sejt slim. Lidt forskelligt om det var gult, gennemsigtigt eller rødligt(ligesom det der den sidste dag man har mens.) Det forsætter i dag. Er det mon slimproppen der er på vej ud? Det i sig selv er vel ganske ufarligt. Læste at den oftest går en uges tid før fødsel, men ellers alt fra timer til 6 uger!! 

Derudover har jeg noget så ondt skeden og i knoglerne forneden - altså rundt om åbningen. Ved jo ikke lige hvad de hedder. Er det mon bare bækkenløsningen eller barnets hovede der driller? H*n står jo fast og har vist gjort det et stykke tid.

Jeg har tiltagene plukveer og de er virkelig onde! Men som I beskriver veer, så er det ikke i nærheden af det

Jeg fik jo afvide ved scanning i sidste uge at jeg havde forkortet livmoderhals og at jeg havde åbnet mig(hvor meget fattede jeg ikke lige).

Min mor og søster har født før tid(i alt 5 gange).

JM sagde sidst at jeg skulle ringe til fg, hvis jeg begyndte at bløde eller få regelmæssige plukveer. Har ikke regelmæssige plukveer og det er jo ikke rigtigt blod der kommer ud - bare "slimblod". 

Ville I have ringet? Det føles lidt som om jeg overreagerer, men samtidig vil jeg da også gerne passe på, hvis h*n virkelig er ved at gøre klar til at melde sin ankomst. Har jo først termin d. 14/1.

WHAT TO DO

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Elvers

Jeg tænker at du hellere må ringe en gang for meget end en gang for lidt... total kliché, men jordemødrene ville vel ikke sige det, hvis de ikke mente det! Synes det er fedt, at du lyder så rolig omkring det ellers, men det hjælper nok også, når man har en fornemmelse af, at tidlige fødsler ligger til familien

Se at få ringet!

Anmeld

16. december 2010

Marco2

Uhhh spændende.

Jeg tror ikke jeg vil ringe til FG, men stille se tiden an.

Slimpropen kan som du selv skriver gå flere uger før.

Men hvordan med de der plukveer? Hvordan kommer de nu? Kommer de oftere end hver 10-15 min?

Mon det er den første 1. kvartaler vi snart skal møde?

AG

Anmeld

16. december 2010

blomst84

Det lyder spændende !! men tror altså jeg ville ringe til FG når der er blod med ud? Det kan jo være det som kaldes tegnblødning  men kom da lige med en update 

Anmeld

16. december 2010

Marco2

Og så bliver knappen "Opdatér" brugt flittigt 

Anmeld

16. december 2010

CA

Elvers skriver:

Jeg tænker at du hellere må ringe en gang for meget end en gang for lidt... total kliché, men jordemødrene ville vel ikke sige det, hvis de ikke mente det! Synes det er fedt, at du lyder så rolig omkring det ellers, men det hjælper nok også, når man har en fornemmelse af, at tidlige fødsler ligger til familien

Se at få ringet!

Rolig og rolig... Jeg er bare total forvirret, for skal jo tænke på, at det er arveligt det der med at føde for tidligt, men samtiddig vil jeg heller ikke sætte mig det i hovedet, da jeg jo lige så godt kan gå 14 dage over...

Men ja, hvis nu det virkelig er ved at være oppe over og jeg kan nå på nogen måde at udskyde noget vil jeg da helst det. Så tænkte om de måske kunne sige lidt om hvordan det hele så ud... Åh så forvirret! 

Anmeld

16. december 2010

DK

Uhh altså hvis det er "blodigt slim" så er det garanteret slimproppen!! Især når man tænker på at du havde meget moden livmoderhals sidst!!

Weee hvor SPÆNDENDE!!!

Jeg ville nok ikke ringe, men bare vente og se. Slimproppen kan vist nok godt gendanne sig igen, hvis den ryger ud i "for god tid". Men hvis du begynder at få ve-lignende smerter, altså smerter der kommer og går, regelmæssigt, så ring da og hør!! 

Anmeld

16. december 2010

IAH

Jeg ville klart ringe.. hvor er det spændende. 

Anmeld

16. december 2010

DK

Du er øhh 35+6, ikke?

Anmeld

16. december 2010

CA

Marco2 skriver:

Uhhh spændende.

Jeg tror ikke jeg vil ringe til FG, men stille se tiden an.

Slimpropen kan som du selv skriver gå flere uger før.

Men hvordan med de der plukveer? Hvordan kommer de nu? Kommer de oftere end hver 10-15 min?

Mon det er den første 1. kvartaler vi snart skal møde?

AG

Nej de kommer slet ikke regelmæssigt. Bare når jeg bevæger mig. Men kommer også når jeg ligger stille... Men kan slet ikke sætte tid på. De er der bare tit 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.