Hej Eva.
Synes bare efter at jeg er blevet selv og har "egne" penge, at jeg liiiiige skal have lidt pænt til hjemmet, lidt tøj eller forkæle drengene lidt. kender du det...*SS*
Jo du kan tro at jeg kender det alt for godt, SS.
Især da jeg fik min egen lejlighed sidste år. Og jeg syntes stadig at der er noget jeg liiiiige magler, SS.Nu har jeg dog alt hvad jeg behøver, til hjemmet, så det skal jeg ikke længere bruge penge på. Whiiiii.
Men jeg har været rigtig god til at bruge mine penge før jeg overhovedet havde dem, men nu er det slut. Jeg har joungleret (staves?) rundt med pengene, hver måned, for at betale regningerne, trukketregningerne til der kom Bp ect. Så ofte stod jeg med ca 700,- kr om mdr.
Men nu er det heldig vis slut, for nu ved jeg præsis hvor meget jeg har hver mdr. Og her sidst på måneden for jeg afgørelsen fra statsforvaltningen omkring min ansøgning om forhøjet bidrag fra min ex. Så jeg håber at der kommer lidt ekstra ind, de skal så spares op, så vi kan tage på ferie næste år.
I år er jeg så heldig at min kusine kommer til DK fra USA, med en masse tøj til Mathine, så skal jeg ikke tænke så meget på hvad hun skal ha det næste års tid eller 1½, det er godt nok noget af en basparelse, hun regnger med at tage ca 30-40 kg tøj med her over. Og det er bare så noget lækkert tøj hun køber, så jeg glæder mig helt vildt.:D
Så nu er det bare mig der skal ha lidt til gardaroben for alt mit tøj er jo alt for stort, efter mit store vægttab, og det forsætter jo lidt endnu, men bare tanken om at kunne ha råd til at købe lidt, er jo skønt.
Kh Jannie med sit indlæg nr 100:D