Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gaffatape!...haha nej pjat, jeg er bare misundelig over at din baby bruger sut og min ikke gør
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg plejer fast at have en sut liggende i vinduskarmen på Frederikkes værelse henne ved sengen - så bruger hun den om natten, og om dagen har hun en til at ligge fast i "fodendens lomme" på barnevognen som hun bruger når hun sover ude. Det fungerer rigtig fint. Vi stod i præcis samme dilemma som dig inden sutterne fik faste pladser herhjemme
Malthes mor skriver: Tit og ofte, når Malthe på 1 år skal ud og sove, så kan vi aldrig finde en af hans sutter. De bliver altid væk. Skolder altid en hel masse, og det er ikke pga drille-nisser, men de er pist væk. Han bruger kun sut, når han sover. Ved godt at det er et fjollet indlæg, men gode råd ønskes.Hvordan få vi bedre styr på hans sutter
Tit og ofte, når Malthe på 1 år skal ud og sove, så kan vi aldrig finde en af hans sutter. De bliver altid væk. Skolder altid en hel masse, og det er ikke pga drille-nisser, men de er pist væk.
Han bruger kun sut, når han sover.
Ved godt at det er et fjollet indlæg, men gode råd ønskes.Hvordan få vi bedre styr på hans sutter
ih kender det godt. har lige købt et nyt lager.
jeg har en sutter holder, sådan en man sætter fast i sutten, som kan klipset på tøjet.
det er super smart
mor-til-vanessa skriver: ih kender det godt. har lige købt et nyt lager. jeg har en sutter holder, sådan en man sætter fast i sutten, som kan klipset på tøjet. det er super smart
Jeg har også altid et lille lager af sutter, men væk er de bare tit og ofte.
En sutteholder er også en god ide, men lillemanden bruger kun sut, når han sover
Her har ungerne også et hav af r, men de forsvinder altid på mærkelig vis Jeg har dog en skål, hvor de alle kommer op i når vi går på -jagt
Her har ungerne også et hav af r, men de forsvinder altid på mærkelig vis
Jeg har dog en skål, hvor de alle kommer op i når vi går på -jagt
Samme her - jeg fandt 6 for to dage siden, men nu er der på forunderlig vis blot to tilbage
dorthemus skriver: Gaffatape!...haha nej pjat, jeg er bare misundelig over at din baby bruger sut og min ikke gør
Han var også længe om at finde ud af at sutten var god til at sove med, men men men ellers har han den ikke. Og så skal det da lige siges, at finder han en et eller andet, så kommer den også i munden, men ikke længe, for så har han spyttet den ud igen
Malthes mor skriver: Han var også længe om at finde ud af at sutten var god til at sove med, men men men ellers har han den ikke. Og så skal det da lige siges, at finder han en et eller andet, så kommer den også i munden, men ikke længe, for så har han spyttet den ud igen
Ja det gør Runa også...hun gnaver i den før hun spytter den ud
Hehe, ja det er altså underligt at de bare forsvinder! Sjovt nok er Gustav selv rigtig god til at finde dem Tit sidder han pludselig med en sut i munden jeg har gået og ledt efter længe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128