Hvad gør I andre??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Malthes mor

Tit og ofte, når Malthe på 1 år skal ud og sove, så kan vi aldrig finde en af hans sutter. De bliver altid væk. Skolder altid en hel masse, og det er ikke pga drille-nisser, men de er pist væk.

Han bruger kun sut, når han sover.

Ved godt at det er et fjollet indlæg, men gode råd ønskes.Hvordan få vi bedre styr på hans sutter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Miss.Sunshine

Malthes mor skriver:

Tit og ofte, når Malthe på 1 år skal ud og sove, så kan vi aldrig finde en af hans sutter. De bliver altid væk. Skolder altid en hel masse, og det er ikke pga drille-nisser, men de er pist væk.

Han bruger kun sut, når han sover.

Ved godt at det er et fjollet indlæg, men gode råd ønskes.Hvordan få vi bedre styr på hans sutter

Vi hængte en stofpose på hans seng og lærte ham at der sku den ned når man vågnede og stod op

Anmeld

16. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her har ungerne også et hav af sutter, men de forsvinder altid på mærkelig vis

Jeg har dog en skål, hvor de alle kommer op i når vi går på sutte-jagt

Anmeld

19. december 2010

eElak

MoarHvidovre skriver:

Her har ungerne også et hav af sutter, men de forsvinder altid på mærkelig vis

Jeg har dog en skål, hvor de alle kommer op i når vi går på sutte-jagt

Den snupper jeg lige, for det er det samme her... 

Anmeld

19. december 2010

twinboys

Da vores drenge var små brugte de kun sutter, når de skulle sove... Så vi havde de rene sutter et sted og de brugte et andet sted... Når drengene så var puttet til natten kogte jeg sutterne og så var de klar til næste dag... Så ingen brugte sutter ned til rene sutter...

Altid havde jeg et par rene sutter i en suttekasse i pusletasken, i bilen og i min jakkelomme... Vi havde altid styr på sutterne og vi havde jo to suttebørn på en gang...

Pøj pøj med suttekasserne...

Majbritt

Anmeld

19. december 2010

mariamiss6

Malthes mor skriver:

Han bruger kun sut, når han .

Her hos os har ALLE sutter en bestemt plads.

Min yngste søn, som bruger sut, har altid 1 sut i sengen. når han vågner tager han den ud af munden, og lægger den på hovedpuden, og har han stadig brug for en sut, så får han en fra skålen ved puslebordet, når vi kommer ned....

Så altså:

1 sut fast i barnevognen
1 sut fast i sengen
1 sut fast i bilen
1 sut fast i pusletasken
1 sut fast i dp/vug
resten af sutterne fast i en skål eller andet, ved puslebordet, eller det sted der passer jer bedst at have reserven....

Og gud nåde og trøste den der vover at slæbe sutten fra sengen ned i stuen, eller fra barnevognen med op og så videre og så videre....

Anmeld

19. december 2010

Sabrina

Vores søns sutter ligger i hans seng ved hans hovedpude, han bruger dem kun når han sover, og har lært selv at ligge sutten i sengen når han er færdig med at sove....

Anmeld

19. december 2010

Cris

Felix brugte sut til at sove indtil han var 1 år. Og kun til at sove. Og fordi de var kun til at sove lå de altid i tremmesengen. En gang i mellem lykkedes ham at tage en med eller kaste med nogle og vi kunne ikke finde den. Der lå altid fast 3 stk i hans tremmeseng. Og i et skuffe i køkkenet var der altid nogle ekstra. Og de var kun der. Han skulle ikke lege med dem og det fungerede super godt, for det har hjulpet ham at sove. Men kun til han blev 1 år. Så hvis du altid har dem i tremmesengen og i en skuffe, så finder du dem altid. Hvis han kan godt lide at lege med dem, så kan du lægge et par stykker sammen med hans legetøj, så er de legesutter og ikke andet

Anmeld

19. december 2010

sarahb

Sabrina skriver:

Vores søns sutter ligger i hans seng ved hans hovedpude, han bruger dem kun når han sover, og har lært selv at ligge sutten i sengen når han er færdig med at sove....

samme her...

Anmeld

19. december 2010

Malthes mor

Tak for alle de gode svar Dem har jeg taget til mig. For det er altså bare træls, når alle sutterne er VÆK!!!!!!!!

Tak tak tak og glædelig jul til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.