Pigetøj str. 56/62

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. januar 2011

Maria.

Mus84 skriver:

Hej

Hvad skal du have for de to heldragter billede 4+8?

Mvh Linda.

de er desværre solgt.. Har kun det "øverste" tilbage.. Det der er i øverste indlæg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Lou87

Hej igen
ALTSÅ du sku jo ha taget hele udvalget med til mig da du var forbi med tingene i fuglebjerg, griner.. (og endnu engang tak for super-service-levering! hihi)

Hvad ville porto være for converse skoene ??

Anmeld

2. januar 2011

Maria.

Lou87 skriver:

Hej igen
ALTSÅ du sku jo ha taget hele udvalget med til mig da du var forbi med tingene i fuglebjerg, griner.. (og endnu engang tak for super-service-levering! hihi)

Hvad ville porto være for converse skoene ??

hihi.. Ja, det ville måske ha været nemmere.. Det var så lidt..  Tror den kan klares for 33,- som B-post

Anmeld

2. januar 2011

Lou87

Maria. skriver:

hihi.. Ja, det ville måske ha været nemmere.. Det var så lidt..  Tror den kan klares for 33,- som B-post

Hehe ja

Oki, hvis ikke de er solgt når der kommer børnepenge d 20 ku det godt være jeg ville springe på dem

Anmeld

2. januar 2011

Maria.

Lou87 skriver:

Hehe ja

Oki, hvis ikke de er solgt når der kommer børnepenge d 20 ku det godt være jeg ville springe på dem

Du springer bare.. Du kan sagtens få dem nu.. OG så betale d. 20? Jeg ved jo hvor du bor.. hihi..

Anmeld

2. januar 2011

Lou87

Maria. skriver:

Du springer bare.. Du kan sagtens få dem nu.. OG så betale d. 20? Jeg ved jo hvor du bor.. hihi..

Hehe , det jo så min mors hus - men ja hun ville nok komme i nakken på mig også hvis ikk jeg overholder mine aftaler.. *griner*

Kæresten og jeg skal til Oslo her i morgen til onsdag, så vil lige lure økonomien når vi kommer hjem, men ellers har vi en deal

Anmeld

2. januar 2011

Maria.

Lou87 skriver:

Hehe , det jo så min mors hus - men ja hun ville nok komme i nakken på mig også hvis ikk jeg overholder mine aftaler.. *griner*

Kæresten og jeg skal til Oslo her i morgen til onsdag, så vil lige lure økonomien når vi kommer hjem, men ellers har vi en deal

Det er helt ok! Go' tur!

Anmeld

2. januar 2011

Lou87

Maria. skriver:

Det er helt ok! Go' tur!

tusind tak

Anmeld

7. januar 2011

Maria.

Lou87 skriver:

tusind tak

Hey! Håber i havde en god tur! ville bare høre om du skal ha dem?

Anmeld

7. januar 2011

Lou87

Maria. skriver:

Hey! Håber i havde en god tur! ville bare høre om du skal ha dem?

Den var super Sku dog li overleve natten ud, den var lidt hård uden lillepigen .. puha

Hmm - jeg synes ikk pengene er så store, så vil godt li vente og se nærmere d. 20 og d. 1..
Så hvis der er en anden køber sælger du self bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.