pigetøj 98,104,110

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. december 2010

oo

Chatarina skriver:

De er også bare så fede de to ting og jo selvfølgelig må man det, siger hende der har tøj til valdemar til han fylder 2 år

Jeg ligger det fra til dig til januar hvad str. bruger bette pigen? har en holly body og en holly bluse i brunlige farver i 62 hvis det er noget

jeg er KLAR til at shoppe

by the way...helt uden for kategori, men hvor lang og bred er Valdemar nu? (vi er igang med den store sammenligning af babyer herhjemme )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

JustAnotherName

Er denne her solgt ??

Anmeld

30. december 2010

ChatH

Tjuhl skriver:

jeg er KLAR til at shoppe

by the way...helt uden for kategori, men hvor lang og bred er Valdemar nu? (vi er igang med den store sammenligning af babyer herhjemme )

Halløj

jeg sender dig en PB

jamen han var 63cm og 7,6kilo da han var 12 uger. nu er han 4md og 2 dage og vejer ca. 8,5 og ved ikke helt hvor lang han er men på tirsdag skal han måles og vejes

Anmeld

30. december 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Er denne her solgt ??

Nej søde, har den stadig

Anmeld

30. december 2010

JustAnotherName

Chatarina skriver:

Nej søde, har den stadig

Okay  Er den sådan beregnet til forår, eller varm i det, eller?

Anmeld

30. december 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Okay  Er den sådan beregnet til forår, eller varm i det, eller?

ja det er sådan en overgangs jakke med tyndt foer i

Anmeld

30. december 2010

JustAnotherName

Jeg viser lige billeder af de 2 Pomp-jakker, som jeg har i forvejen....

Vil du mene, at de tjener for meget det samme formål (at de alle sammen er overgangs-jakker til samme periode), eller at de varierer så tilpas, at de kan bruges skiftende efter hinanden...... Jeg tænker lidt på, at den du har til salg jo ser lidt lang og måske lidt varmere ud + med hætte, hvor disse to er kortere (tror jeg) i længden og måske mindre varme i det!?!

Jeg er ihvertfald ret pjattet med DÉN, som du har til salg ....uanset
Tror altså bare, at jeg er NØDT til at eje den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. december 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Vil du mene, at de tjener for meget det samme formål (at de alle sammen er overgangs-jakker til samme periode), eller at de varierer så tilpas, at de kan bruges skiftende efter hinanden...... Jeg tænker lidt på, at den du har til salg jo ser lidt lang og måske lidt varmere ud + med hætte, hvor disse to er kortere (tror jeg) i længden og måske mindre varme i det!?!

Hej søde, Jamen vil mene de to du har der er mere forårs jakker grundet længden og farverne hvor jeg vil mene den af mine er mere efterårsjakke så bianca kan være el laber sild til efteråret mine brugte dem her i efteråret og de er lidt lange og i kraftigt stof

Anmeld

30. december 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Hej søde, Jamen vil mene de to du har der er mere forårs jakker grundet længden og farverne hvor jeg vil mene den af mine er mere efterårsjakke så bianca kan være el laber sild til efteråret mine brugte dem her i efteråret og de er lidt lange og i kraftigt stof

Anmeld

30. december 2010

JustAnotherName

Chatarina skriver:

Ja ikk?!  - Det tænkte jeg nemlig også lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.