GAAAAAAAAAAAB...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. september 2008

Rasmine

Idag har jeg været på job fra 7-11. Jeg har været i Bilka og handle, på bibliotek og i sol. Og så har jeg pakket tøj til min tur med job. Lige om lidt skal jeg hente unger, og så skal Millepigen starte til gymna kl. 16.30-17.30. Hjem og smide pizzaer i ovn efter gymna, og så ellers på job kl. 19, til fredag kl. 13. :'( Pheew, og mig som bare er SÅ træt. Hvad laver I, og hvorfor er der dog så stille?? Mette - som kommer til at savne Jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

Lene76

hehe ja det er vildt sååååååååå stille her er blevet;)

jeg ska snart hente min millepige:D også ska hun til dans.... (hun går til dans hos Mads vad, så om fredagen når der er vild med dans så er det altså hendes Mads hehe)
derefter hjem og pleje min mor som er kommet hjem efter at ha fået ny hofte... også hjem i kassen for jeg har et nyt barn der starter kl 6,30 imorgen.....;)

Go tur til livø..... hun at ta noget guf og en masse blade med for der sker bare ik en skid på den ø... meget hyggeligt med det er osse det:)

Lene

Anmeld

2. september 2008

Loggidut

jeg har hovedpine, og plejer mig selv lidt...og så sidder jeg lige og tænker på alt det jeg burde få nået og gjort...lol...

så en rigtig træls øvdag!

Anmeld

2. september 2008

Rasmine

Go tur til livø..... hun at ta noget guf og en masse blade med for der sker bare ik en skid på den ø

Desværre er det ikke en afslapningstur.
Det er sgu med job, der er en masse aktiviteter, fest om aftenen og sårn.
:D

Anmeld

2. september 2008

Helle30

Jeg er her ikke meget, fordi jeg arbejder, arbejder og arbejder.
Når jeg er hjemme nu, er det kun fordi, dp-en lukker kl. 16.15, og det skulle være noget pinligt at hente Sofie i den sociale døgnvagt (hvis en sådan da findes). Nu er jeg hjemme, men da høsten stadig er pågående, så er jeg jo enlig mor til duggen falder om aftenen.
- Og så har jeg kanon dårlig samvittighed over, at det hyggeligste jeg sandsynligvis kommer til at foretage mig sammen med Sofie i dag var den søvnige indkøbstur i Super spar, vi netop har foretaget.
Jeg har mindst 3 timers koncentreret arbejde tilbage i dag, men det kommer jeg nok til at bløde lidt op med madlavning, spisning og putning.
Nå - jeg stopper mit ynk hér, før jeg bliver træls at læse på.

Jeg kan ikke helt lade være med at smile lidt over, at du skal til Livø Bacon. Ved du godt, hvem der residerede dér i "gamle" dage?(C)

- Helle

Anmeld

2. september 2008

Rasmine

Jeg kan ikke helt lade være med at smile lidt over, at du skal til Livø Bacon. Ved du godt, hvem der residerede dér i "gamle" dage?

Nej hvem?

Mette-på vej ud af døren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.